کد خبر 909006
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۵
نداو آرگمان

رئیس «شین‌بت» (سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی) ضمن اعلام اینکه طی سال گذشته ۴۸۰ عملیات مقاومتی خنثی شده، افزود آرامش نسبی فعلی در کرانه باختری، واقعی نیست.

به گزارش مشرق، «نداو آرگمان» رئیس «شین‌بت» (سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی) در سخنان خود مقابل کمیته روابط خارجی و امنیت کنست مدعی شد این رژیم طی سال گذشته ۴۸۰ عملیات مقاومتی را خنثی و ۲۱۹ نفر وابسته به حماس را بازداشت کرده است.

بیشتر بخوانید:

جاسوسی وزیر اسبق رژیم صهیونیستی برای ایران آبروی سرویس‌های اطلاعاتی این رژیم را برد

بر اساس گزارش «فلسطین‌الیوم»، آرگمان در ادامه گفت اوضاع در کرانه باختری واقعا پیچیده است، آرامشی نسبی حس می‌شود اما این آرامش، فریبنده است، حماس با تمام قوا سعی می‌کند دست به عملیات بزند.  

وی مدعی شد: ما در سال گذشته موفق شدیم عملیات سایبری و جاسوسی علیه اسرائیل را خنثی کنیم؛ آرامش نسبی فعلی در کرانه باختری به عملیات‌های شب و روز ارتش بازمی‌گردد.

این خبر در حالی اعلام می‌شود که رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه) دستور تفتیش منزل «اشرف نعالوه» مجری عملیات استشهادی در منطقه «برکان» نزدیک به شهرک صهیونیستی آرییل را صادر کرد.

این جوان فلسطینی در هفتم اکتبر گذشته طی علمیات خود دو صهیونیست را کشت و خود متواری شد؛ رژیم صهیونیستی تا کنون موفق به بازداشت او نشده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس