حسن عباسی

مسئول بسیج دانشگاه علم و فرهنگ دلایل لغو سخنرانی حسن عباسی در این دانشگاه را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، محمدرضا زارع، مسئول بسیج حوزه شهید کاظمی آشتیانی دانشگاه علم و فرهنگ، با بیان اینکه بسیج دانشگاه (9 آبان) مجوز کتبی برای حضور حسن عباسی رئیس اندیشکده یقین برای سخنرانی به مناسبت 13 آبان اخذ کرده بود، اظهار داشت: در همین راستا مسئولان دانشگاه طی نامه‌ای رسمی به آقای عباسی از وی برای سخنرانی در دانشگاه دعوت به عمل آوردند.

بیشتر بخوانید:

توضیحات حسن عباسی درباره علت محکومیتش

وی افزود: پوسترهای این برنامه تهیه و در فضای مجازی منتشر شد، و روابط عمومی دانشگاه نیز با لوگوی دانشگاه پوستر این برنامه را پخش کرده بود.

مسئول بسیج دانشگاه علم و فرهنگ با بیان اینکه روز شنبه (12 آبان) از سوی مسئولان دانشگاه برای توضیح درباره جزئیات این نشست به دفتر یکی از مسئولان دانشگاه دعوت شدم، تصریح کرد: در این جلسه توضیح دادم که قرار است آقای عباسی در روز 13 آبان درباره افول آمریکا و جنگ روانی که رئیس‌جمهور آمریکا به راه انداخته سخنرانی کند، اما به بنده گفتند امکان برگزاری این سخنرانی به علت احتمال اهانت به افراد و شخصیت‌ها از سوی سخنران وجود ندارد.

مسئول بسیج دانشگاه علم و فرهنگ تصریح کرد: این مسئول دانشگاه اعلام کرد به هیچ وجه امکان برگزاری سخنرانی رئیس اندیشکده یقیین در دانشگاه وجود ندارد مگر این که شخصی به عنوان مخالف در مقابل آقای عباسی حضور داشته باشد که این هم باید در آینده صورت بگیرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • شیرین IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
    47 6
    درودبردکترحسن عباسی مبارزونستوه
  • IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
    22 1
    پیدا کنید پرتقال فروش خائن را !!!!!!!!!!!!!!
  • مجید IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
    1 18
    جلوگیری از تفرقه شده است
  • IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
    0 0
    ما مدیون روشنگری های اساتیدی همچون عباسی هستیم . خدایا به این بزرگان سلامتی و موفقیت عطا فرما تا ظهور امام زمان (عج)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس