کد خبر 908106
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴
اویوا

گو اویوا درباره بازی با پرسپولیس صحبت کرد.

به گزارش مشرق، گو اویوا سرمربی تیم کاشیما آنتلرز پس از برد تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: ممنونم که بازی را تماشا کردید. در نیمه نخست تیم حریف موقعیت هایی در ابتدای بازی داشت. در ادامه بازی را کنترل کردیم و بیشتر جنگ ها در میانه میدان بود.

وی در ادامه افزود: در نیمه دوم می خواستیم گل بزنیم و هدفمان گرفتن وسط زمین بود. حالا خیلی خوشحال هستیم که بازی را بردیم اما نیمه اول مسابقه ما تمام شد. حالا باید به دیدار برگشت فکر کنیم و اینکه هیچ چیزی تمام نشده است.

سرمربی کاشیما درباره فشرده بودن برنامه تیمش خاطرنشان کرد: این مشکل برای الان نیست و مربوط به کل فصل است و ما سختی های زیادی کشیدیم. بدون بهانه کارمان را انجام دادیم و با مشکلات کنار آمدیم. با نمایش خودمان می خواستیم به بقیه نشان دهیم که دست از تلاش برنمی داریم. در بازی قبل مقابل سرزو هم از نفراتی استفاده کردیم که کمتر بازی کرده بودند و در نهایت نتیجه را گرفتیم. مقابل کاشیوا هم همین کار را تکرار می کنیم.

وی درباره گلزنی سرجینیو و همچنین بازی در ورزشگاه آزادی بیان داشت: پیش از این هم گفته ام که سرجینیو چه بازیکن فوق العاده ای است. او هم سرعت دارد و هم قدرت بدنی بالایی دارد و هدزنی مناسبی هم در او دیده می شود. او همچنین به هم تیمی هایش کمک می کند تا بهترین نمایش ممکن را داشته باشند. او به عنوان یک گلزن متولد شده است. در یک بازی هیچ جایزه ای نمی دهند و چیزی تمام نشده است. پیش بینی می کنم جو ورزشگاه آزادی با بقیه استادیوم ها فرق داشته باشد و متفاوت باشد. مهمترین نکته برای ما این است که از ابتدا بجنگیم و تمرکز داشته باشیم. می خواهیم در بازی برگشت به سمت دروازه حریف حمله کنیم. با یک دفاع منسجم می خواهیم از موقعیت هایی که بدست می آوریم نهایت استفاده را ببریم. حداقل الان اینگونه فکر می کنم.

گو اویوا در پایان گفت: وقتی نیمه اول را دیدم فکر کردم که بازی سنگینی در انتظار ما خواهد بود. در نیمه دوم اما توانستیم رو به جلو بیاییم و روند کار را عوض کردیم و در همه مناطق عملکرد مناسبی داشتیم. حالا اول باید ریکاوری کنیم. خیلی سریع باید این کار را انجام دهیم چرا که باید مقابل کاشیوا بازی کنیم.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
    8 2
    کار پرسپولیس تموم شد
  • IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
    4 15
    دمتون گرم کمر لنگ شکست
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
    8 5
    بازی های کاشیما لغو نشده ولی تیم مفسدان تقتصادی همه بازیهاش لغو شده
    • IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
      4 1
      واقعا جای تاسفه که مثل اعراب جاهلی انقدر به هم میپریم به خاطر یه عده که هیچ خاصیتی برای جامعه ندارن مثل بت پرستا که برای بت هاشون با هم جنگ میکردن تا ثابت کنن بت خودشون بهتره الآن فوتبال همین خاصیت رو داره مظهر شرک و بت پرستی همین توپ کرویه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس