کد خبر 908026
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۵
پائولو سرجیو

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از بازی بازیکنانش برابر فولاد ابراز رضایت کرد و کسب یک امتیاز را قابل قبول دانست.

به گزارش مشرق، پائولو سرجیو شامگاه شنبه پس از تساوی تیمش در برابر فولاد خوزستان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: به تیم فولاد تبریک می‌گویم که در این بازی به خوبی دفاع کرد و فضاهای بازی ما را به خوبی بست و بازی را برای ما سخت کرد به گونه‌ای که ما نتوانستیم موقعیتی ایجاد کنیم. 

وی با اشاره به اینکه اگر موقعیت ابتدای بازی رضا جبیره تبدیل به گل می‌شد بازی طور دیگری برای ما رقم می‌خورد، افزود: تیم ما در حال رشد است و ما باید از بازی درس بگیریم. ما در این بازی موقعیت گلی به حریف ندادیم در حالی که در گذشته اینگونه نبود و ما تمرکز خود را از دست می‌دادیم. 

سرجیو در اظهار نظری عجیب بیان کرد که بازی خوبی در برابر فولاد خوزستان انجام دادیم و یک امتیاز برای ما قابل قبول است. 

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در خصوص آماده نبود کرار جاسم در این بازی نیز اظهار کرد: موافقم که کرار در این بازی عالی نبود. بازیکنی در سن وی وقتی یک هفته بازی نکند به سختی به شرایط قبلی خود بازمی‌گردد. 

سرجیو ادامه داد: یادمان نرود بازیکنی مثل کرار در یک لحظه کار خود را برای تیم انجام می‌دهد. البته کرار یک مشکل خانوادگی در عراق برایش پیش آمده ولی موافقت کرد بعد از بازی با فولاد به عراق برود و به مشکلش رسیدگی کند. 

وی در خصوص عدم استفاده از بازیکنانی مثل بهنام برزای و سید فاخر تهامی در ترکیب تیم صنعت نفت آبادان نیز بیان کرد: من فقط می‌توانم از ۱۱ بازیکن در زمین استفاده کنم و اگر امروز بازیکنان دیگری در زمین بودند شما سئوال می‌کردید که چرا از کرار جاسم استفاده نمی‌کنم. البته امروز سید فاخر تهامی به علت سرماخوردگی در لیست ما حضور نداشت. 

  از سری رقابت‌های هفته یازدهم لیگ برتر باشگاه‌های فوتبال ایران عصر امروز تیم‌های نفت آبادان و فولاد خوزستان در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس