کد خبر 907901
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲
سیدحسین حسینی

رکورددار طولانی ترین دقایق گل نخوردن در فوتبال ایران، مدتهاست در حسرت کلین شیت به سر می‌برد.

به گزارش مشرق، سید حسین حسینی در سومین حضور پیاپی اش در ترکیب ثابت استقلال هم نتوانست دروازه تیمش را بسته نگاه دارد تا صاحب رکورد طولانی ترین دقایق گل نخوردن در فوتبال ایران، ماه ها در حسرت کلین شیت قرار داشته باشد.

حسینی که فصل گذشته توانست با ۸۷۵ دقیقه پی در پی حفظ دروازه‌اش صاحب رکورد جدیدی در فوتبال ایران شود، در فصل جاری تا هفته دهم فرصت بازی پیدا نکرد و برای اولین بار در هفته دهم به ترکیب اصلی رسید. 

حسینی دو بازی پی در پی در لیگ و یک بازی در جام حذفی برای آبی پوشان به میدان رفت که حاصل این ۳ بازی، ۲ شکست و یک مساوی است. حسینی در این ۳ بازی جمعا ۴ بار دروازه‌اش باز شده که ۲ گل از این ۴ گل از روی نقطه پنالتی بوده است.

باید دید با توجه به این آمار آیا در بازی‌های بعدی استقلال هم شفر به این دروازه بان جوان و ملی پوش اعتماد می کند یا بار دیگر رویکردش به استفاده از دروازه بان باتجربه تیمش سید مهدی رحمتی تغییر خواهد کرد.

تیم فوتبال استقلال پس از شکست مقابل سایپا و حذف از جام حذفی، در هفته یازدهم لیگ برتر باید به مصاف ماشین سازی تبریز برود. بازی بین دو تیم از ساعت ۱۵ روز دوشنبه ۱۴ آبان در تبریز برگزار می شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس