رضا شاهرودی

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت:این کاشیما در تهران و روبروی ۱۰۰ هزار طرفدار پرسپولیس حسابی عقب می نشیند و با ترس زیادی بازی می کند.

سرویس ورزش مشرق – تیم پرسپولیس در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان ۲۰۱۸ آسیا نتیجه را ۰-۲ به کاشیما آنتلرز واگذار کرد تا در دیدار برگشت در تهران(۱۹ آبان) کار سخت تری رودرروی این حریف ژاپنی داشته باشد.

رضا شاهرودی در گفت و گو با مشرق، درباره دیدار پرسپولیس و دلایل شکست این تیم همچنین احتمالات درباره بازی برگشت حرف زد.

متن صحبت‌های وی در ادامه می آید:

*بازی پرسپولیس در ژاپن را چطور دیدید؟

- بازی دو نیمه متفاوت برای تیم ما داشت. پرسپولیس در نیمه اول کاملا سوار بر بازی بود و ای کاش می توانستیم از این برتری فنی و مالکیتی در حفظ توپ به سود خودمان استفاده کنیم که نشد. شاید کمی بدشانسی در این دیدار گریبان پرسپولیس را گرفت که توپ به پیشانی بازیکن حریف برخورد کرد و به گل تبدیل نشد. با این همه در نیمه دوم بازی برعکس شد.

* چرا در نیمه اول کاشیما عقب نشست؟

- فکر می کنم آنها شوکه شدند. انتظار این بازی هجومی را از پرسپولیس نداشتند و کاملا ترسیده بودند. حیف شد که در نیمه اول گل نزدیم.

* این تیم در تهران هم می تواند پرسپولیس را شکست بدهد؟

- با نگاهی دقیق تر به نیمه اول بازی می توان دریافت که این کاشیما در تهران و روبروی ۱۰۰ هزار طرفدار پرسپولیس حسابی عقب می نشیند و با ترس زیادی بازی می کند. این نتیجه گرچه بد است ولی با توانایی که بچه های پرسپولیس دارند قابل جبران کردن است.

* چه شد که پرسپولیس در نیمه دوم بازی عقب نشست و گل خورد؟

- اثرگذاری داور روی بازی بچه ها را نباید از یاد بریم. داور بازی از اواخر نیمه اول با بی تفاوتی نسبت به خطاهایی که روی بچه های تیم ما رخ می داد آنها را عصبی کرد و رفته رفته این عصبانیت باعث شد تا تمرکز تیمی از بین برود و گل بخوریم. البته پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم هم بد کار نکرد ولی با دریافت گل اول کار برای تیم گره خورد.

* چرا پرسپولیس در دو بازی اخیر روی پاس های عرضی گل می خورد؟

- فکر می کنم این ایراد را باید از هافبک های دفاعی گرفت که جلوی دفاع حضور به موقع نداشتند. اگر برنامه تخریبی روبروی خط دفاع درست اجرا شود این اتفاق نمی افتد. همین مسایل باعث شد تا بازیکنان پرسپولیس کنترل روحی و روانی شان را از دست بدهند. باز هم خوب شد که گل سوم را نخوردیم چون دو گل را می توان در تهران جبران کرد.

* تحلیل کلی تان از بازی چیست؟

- باید به همه اعضای تیم خسته نباشید گفت که با این بضاعت و نفرات در این شرایط سخت که تیم هفته هاست با یک ترکیب ثابت به میدان می رود باز هم بازی قابل قبولی را ارائه کرد. دست شان درد نکند و از همه آنها متشکریم. انشاالله شنبه آینده در تهران نتیجه خوبی در آزادی می گیرند و کاشیما را شکست می دهند.

* حرف آخر؟

- از این لحظه به بعد باید این شکست را فراموش کرد و برای برد در دیدار برگشت تمرین و استراحت داشت. دیدار رفت تمام شده و باید فقط به دیدار برگشت در آزادی فکر کرد. انشااالله در تهران جام برای پرسپولیس می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 21
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲
    43 16
    تو کارشناسی مثلا؟؟؟ از همینجور الکی!!!! می ترسن و می بازن!!! شتر در خواب چی می بینه؟؟؟؟ پنبه دانه
    • IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲
      14 20
      پرسپولیس خیلی بهتر از انتظار شما ظاهر شد داور چینی رو هم همه دیدن حداقل یک پنالتی و گل آفساید به ضرر پرسپولیس کار کرد منهای عدم اخراج بازیکن حریف
  • علیرضا IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲
    34 9
    همیشه که نمیشه داورها با شما باشن
  • مهماندار هواپیما IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲
    30 10
    اقا رضا شما علم غیب دارن هنوز ژاپنی ها نیامده شما میگین ترسیدن
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲
    10 22
    موافقم
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲
    33 6
    چرا در هر رشته ورزشی میبازیم داور مقصره
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲
    28 7
    بشین به همین خیال باش
  • امیر IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲
    7 7
    شانس ما
  • محمدکاظم IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲
    19 11
    حتی پیشکسوتمان نمی تواند بجای جانبداری احساسی حرفه ای حرف بزند، کاشیما ترسیده!!!!!!!! از چه باید بترسد؟ اندوخته بدی دارد؟ بازیکنان ضعیف یا مبتدی ومیدان ندیده دارد؟ کاشیمادر برگشت دفاع می کند ولی روی حملات عصبی وزیرفشارپرسپولیس اقدام به ضدحمله می کند که خیلی هم خطر ناک است، بازی را به کناره ها می برندوبا چنگ ودندان ولوبادریافت یک گل باز هم مقاومت می کنند، پرسپولیس باید اول گل نخوردوبعد هم یکپارچه حمله کند وبچه ها بویژه هافبکها پیستونی مدام در حمله ودفاع باشند ، زدن دوگل کار سختی نیست بشرطها و...
    • IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲
      4 13
      استرس اصلی روی کاشیما هست چون خودشو قهرمان می دونه پرسپولیس دیگه چیزی برای از دست دادن نداره باخت با یک گل یا ده گل فرقی نمی کنه
  • AE ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲
    18 1
    اساسا فوتبال کشور ما چه در سطح ملی و چه در سطح باشگاهی قاعده و مسیر قابل فهم و قابل پیش بینی ندارد چراکه حواشی آن از متنش بزرگتر است. اصلی ترین دلیلش هم این است که کارمان حرفه ای نیست و باشگاه و بازیکن و مربی ما کارشان اصولی و حساب شده نیست و فقط باید دعا کرد مشکلی پیش نیاید و موفقیتی حاصل شود.به عبارت دیگر فوتبال در کشور ما مثل بارندگی های سالانه است. بگیر نگیر دارد ؛ یک بار سیل میاد ، یک بار خشکسالی.
  • US ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲
    22 10
    کلّاً این پرسپولیسی‌ها صبح که بلند میشن، یچی میزنن که جنسش خیلی‌ هم عالیه. اگر اعلام کنن که ساقی شون کیه ازشون تقدیر می‌کنیم
    • IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲
      1 18
      ساقیشون اونی هست که با 11 بازیکن این تیم رو بدون نیمکت و محرومیت و رفتن 5 ملی پوشش برد فینال لیگ قهرمانان!
  • رضا IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲
    21 13
    کارشناسان داوری اشتباهی که تاثیر بر بازی تیم پرسپولیس داشته باشد مشاهده نکردند، اما این ناکارشناس حرف های زیادی برای گفتن دارد. راستی این ترس را از کجا تشخیص داده است. واقعا" یارو باورش شده مالدینی است.
  • IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲
    6 9
    برزیلم تو آزادی میتونه سه تا بخوره اینکه کاشیماست. فقط اگر بخوایم متاسفانه گل های بدی خوردیم ولی هر رفتی برگشتی داره هنوز وقت کری خوندن نیست
  • IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲
    18 9
    چرت نگو
  • امیری IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲
    14 7
    کار سخت شده تا پرسپولیس یک گل بزند کاشیما از زیر فشار بیرون میاد ومطمن باشید حتی گل هم بزند دیگر زمان ترس گذشته مگه همین پرسپولیس تو ژابین ترسید نیمه اول ؟تاکتیک ونداشتن بازیکن خلاق و جایگزین سبب شکست شد نه ترس
  • DE ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲
    9 0
    خدا رو شکر که باختید. کا شیما متشکریم.
  • محمدرضا محمدی IR ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
    7 0
    معلومه پرسپولیس تو آزادی هم حداقل یک گل رو میخوره که دیگه قطعا باخته.چون در این صورت 4گل باید زده شه تا برنده شه.اینو همتون میدونین الکی مثبت فکر نکنید.
  • شاهرخ DE ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
    8 1
    آفرین ب کاشیما واقعن قشنگ و بی نقص بازی کرد و نتیجه نظم و احساس مسعولیت گروهیشو گرفت. برنده بازی بعدی کاشیما هست بی شک
  • DE ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
    7 2
    دلم خنک شد که پرسپولیس دیروز باخت. روحم شاد شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس