کد خبر 907713
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۸
فتحی و شفر

سرپرست باشگاه استقلال بعد از نشست هیات مدیره این باشگاه گفت: تا زمانی که من در استقلال هستم شفر هم خواهد بود.

به گزارش مشرق، امیرحسین فتحی  بعد از جلسه هیات مدیره در پاسخ به سوالی درباره جلسه کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: فردا جلسه کمیته فنی باشگاه استقلال با حضور خود جناب آقای شفر برگزار می‌شود و آنجا صحبت‌های فنی مطرح می‌شود. نتیجه جلسه هم از سوی سایت رسمی باشگاه استقلال اطلاع رسانی می‌شود.

او درباره حذف استقلال از جام حذفی گفت: من به سهم خودم و به نمایندگی از باشگاه استقلال و هیات مدیره این باشگاه از هواداران عزیز عذرخواهی می‌کنم و دست تک تک آنها را می‌بوسم و امیدوارم روزهای خوبی را با ما ببینند.

فتحی در پاسخ به سوالی درباره پنالتی نزدن برخی بازیکنان گفت: این سوال را بهتر است از خود شفر بپرسید چون من کنار زمین نبودم.

وی‌ اضافه کرد: من امروز دستور دادم تا هفته‌ای یکبار تمرینات استقلال به روی تماشاگران باز باشد تا هواداران بتوانند از نزدیک بازیکنان را ببینند و نحوه تمرین کردن بازیکنان را نظاره کنند.

سرپرست باشگاه استقلال در پایان و درباره وضعیت شفر گفت: باشگاه استقلال تماما حمایت خود را از شفر اعلام می‌کند. او دوساله قرارداد دارد و تا من هستم، او هم هست.

منبع: سایت باشگاه استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • MY ۰۴:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲
    2 2
    این شو آف دوباره سر و کله اش پیدا شد. استقلال را داره به فنا می ده خخخخخ. از قضا این هم دکترا داره خخخخ از دانشگاه آزاد پردیس ناکجا آباد خخخخ
  • IR ۰۵:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲
    1 1
    کمیته چیه دیگه... به چه درد تیم میخوره. والا...
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲
    1 0
    فتحی پرسپولیسیه مطمئنم میخواد استقلال به فنا بده
  • یونس IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲
    1 0
    جفتتون برید به جهنم. مغز فندقی ها.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس