بلیت هواپیما

رئیس اتحادیه تعاونی‌های مسافری با تکذیب افزایش قیمت بلیت برگشت زائران اربعین در پایانه برکت مرز مهران،گفت: بلیت برگشت به تهران در بازه 70 تا 150 هزار تومان است.

به گزارش مشرق، وزارت راه و شهرسازی نوشت: احمدرضا عامری با تأکید بر اینکه زائران حتماً از داخل پایانه برکت در مهران نسبت به تهیه بلیت برگشت خود اقدام کنند، تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته سقف قیمت بلیت مهران به تهران 150 هزار تومان است و زائران باید توجه کنند که این نرخ بلیت شبکه حمل‌ونقل جاده‌ای است که در پایانه برکت ارائه می‌شود.

وی بابیان اینکه نماینده سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در پایانه برکت در حال نظارت بر عملکرد شرکت‌های مسافربری است، افزود: تمام نهادهای نظارتی و تعزیراتی در پایانه مهران حضور دارند و مسافران می‌توانند گزارش‌های گران‌فروشی را به نمایندگان تعزیرات و یا سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در پایانه مهران اطلاع دهند.

بیشتر بخوانید:

برای حذف تدریجی بلیت‌های چارتری اقدام کنید/ همکاری دادستانی و سازمان هواپیمایی برای کاهش تاخیر پروازها


عامری با تأکید بر اینکه خارج از محدوده پایانه برکت یعنی خارج از شبکه سیر مسافربری پیش‌بینی‌شده است، تصریح کرد: ممکن است برخی از زائران بلیت برگشت خود را خارج از محدوده پایانه خریداری کرده باشند که این مسئله و قیمت آن به شبکه سیر جاده‌ای مربوط نمی‌شود زیرا طبق اعلام قبلی باید مسافران جهت خرید بلیت باقیمت مصوب به پایانه برکت مراجعه می‌کردند.


وی با اشاره به اینکه باید زائران از سوارشدن اتوبوس‌های گذری برای برگشت خودداری کنند، گفت:البته طبق بررسی‌های صورت گرفته ظرفیت تمامی اتوبوس‌های اعزامی در پایانه برکت تمام می‌شود و صندلی خالی برای سوارشدن مسافران در بین راه باقی نمی‌ماند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
    5 0
    زائرانی که از مرز مهران به ایران وارد شدند ، کاملا مطلع هستند که حرفهای رئیس اتحادیه تعاونی های مسافری کاملا غلط است ! . متاسفانه بی برنامگی و بی نظمی و ناعدالتی و عدم نظارت در مرز مهران آشکار بود. دلیل بی نظمی و تظلم ، بی برنامه گی و عدم حضور مسؤولین مربوطه در صحنه بود .واژه «برکت» نامناسب ترین نامی است که روی این ترمینال نهاده شده است. امیدواریم که خیانت در کار نباشد و اگر خیانتی هم در کار نباشد ، این روش ، افکار عمومی را منزجر می کند!.
    • قریشی IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
      0 0
      باز هم تجربه نشون داد که مردم خودشون باید به فکره خودشون باشن، وگرنه دولتی که رای از مردم گرفت دیگه احوالی ازشون نمیپرسه. هرچند با شیشه شکستن موافق نیستم، اما وقتی زن و بچت تو سرما گیرکنن و اتوبوس واسه 4 نفر یه میلیون ازت بخواد، آتیش زدن هم ممکنه اتفاق بیفته
  • IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲
    1 0
    ای بابا مردم خودشون دیدن بعد این تکذیب میکنه. خانواده خود من با اتوبوس واحد اومدن تازه بعد از تقریبا 9 ساعت انتظار. البته از این نظر که رسوا میشن خوبه اما باید حرف بقیه رو هم کنارش انعکاس بدید
  • محمد IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲
    0 0
    این آقا دروغ میگه ... ما که یک ظهر پنج شنبه رسیدیم مهران پایانه برکت ..نه آبی نه چایی نه محل استراحتی یک بیابان خشک رو کردن پایانه ...اگه سپاه نبود و پذیرایی نمی کرد که تلف میشدیم اتوبوس هم قیمت پرسیدم اتوبوس معمولی صد و پنجاه ...اتوبوس ویژه تا سیصد قیمت میدادن هر کی به هر کی بود که آخر سپاه با چند دستگاه اتوبوس مجانی ما رو تا کرمانشاه آوردن و یک شب در ایستگاه کرمانشاه بودیم و انصافا هم اسکان خوب بود و هم خدمات سپاه پذیرایی و صبح با قطار فوق العاده با نرخ مصوب تا تهران اومدیم ......اگه سپاه نبود که در پایانه مثلا برکت از گرسنگی تلف میشدیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس