جنوب ادلب.jpg

تازه‌ترین خبرها از مناطق اشغالی شمال سوریه حاکیست، تحرکات مشکوک گروه‌های تروریستی و عناصر تروریستی رسانه‌ای موسوم به کلاه سفیدها برای اجرای سناریوی حملات شیمیایی ادامه دارد.

به گزارش مشرق، تازه ترین خبرها از مناطق اشغالی شمال سوریه حاکیست، تحرکات مشکوک گروه های تروریستی و عناصر تروریستی رسانه ای موسوم به کلاه سفیدها برای اجرای سناریوی حملات شیمیایی ادامه دارد.

یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق به جزئیات این تحرکات اشاره کرد و افزود: ده ها تن از عناصر تروریستی رسانه ای «کلاه سفیدها» از طریق مرز ترکیه وارد شهرهای» اعزاز، مارع و الرعی» در شمال استان حلب شده اند.

این منبع میدانی با بیان این که عناصر تروریستی رسانه ای موسوم به کلا سفیدها در حال ضبط تصاویر در مناطق مسکونی هستند، گفت: به نظر می رسد ضبط این تصاویر با سناریوی حملات شیمیایی تروریست ها در ارتباط مستقیم است.

براساس اطلاعات به دست آمده، افرادی که با نیروهای کلاه سفید در حال ضبط تصاویر حملات ساختگی شیمیایی هستند، بومی منطقه نیستند و در پوشش اهالی این شهرها در حال همکاری با تروریست ها و کلاه سفیدها هستند.

 عناصر تروریستی در شمال سوریه درصدد هستند نیروهای ارتش سوریه را برای حمله به مناطق اشغالی تحریک کنند تا به سرعت اجرای سناریوی حمله شیمیایی را در دستور کار قرار دهند.

از حومه شهر جسرالشغور خبر می رسد، عملیات انتقال مواد شیمیایی و گاز کلر از طریق مرز ترکیه همچنان ادامه دارد و تروریست ها در حال آ ماده سازی سناریوی حمله شیمیایی هستند.

حامیان منطقه ای و فرا منطقه ای تروریست ها تلاش می کنند تا این حملات شیمیایی را به دولت سوریه نسبت دهند تا از عملیات نیروهای ارتش این کشور برای پاکسازی مناطق اشغالی در محور شمالی جلوگیری کنند.

به گزارش مشرق، از مناطق اشغالی در شمال سوریه خبر می رسد، درگیری های شدید و سنگین میان گروه های تروریستی همچنان ادامه دارد و دهها تن از آنان در جریان زد و خوردها کشته و زخمی شدند.

به گفته منابع میدانی، ۲ تن از فرماندهان ارشد تروریست های تحریر الشام (جبهه النصره) به نام های «ابوتراب الشرعی و خطاب ابوکرم» در جریان درگیری ها با عناصر تروریستی «احرارالشام و نورالدین زنکی» در حومه شهر حلب به هلاکت رسیدند.

براساس اطلاعات به دست آمده، تروریست های تحریر الشام در واکنش به از دست دادن دو فرمانده ارشد میدانی خود و تحویل ندادن اجساد آنان، حملات گسترده و سنگینی را علیه تروریست های احرار الشام و نورالدین زنکی انجام دادند.

گفته شده، تروریست های تحریرالشام پس از درگیری های سنگین چند ساعته موفق شدند شهرک «کفرحمره» را در غرب شهر حلب به طور کامل اشغال کنند و تروریست های احرارالشام و نورالدین زنکی را از این شهرک عقب برانند.

به گزارش مشرق، دهها تن از عناصر تروریستی در جریان درگیری ها در این محور کشته و زخمی شدند؛ درگیری ها میان تروریست‌های تحریرالشام با تروریست‌های احرارالشام و نورالدین زنکی فقط به حومه شهر حلب ختم نشده و به حومه جنوبی استان ادلب کشیده شده است.

به گفته منابع میدانی، درگیری های سنگین میان تروریست ها در شهرک «معره حرمه» در حومه جنوبی مناطق اشغالی جنوب استان ادلب ادامه دارد؛ ۴۰ تن از تروریست ها در این محور کشته و زخمی شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 19
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • DE ۰۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۰
    8 93
    اخه خجالت بكشيد ديگه گندش را در اورده ايد ،
    • DE ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۰
      92 8
      باز صنعتی و سنتی رو قاطی زدی؟
  • IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۰
    93 8
    موضوع کلاسفیدهاو حملات شیمیایی ساختگی بسیار مهم است اطلاع رسانی جهانی شود
  • IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۰
    82 7
    حرامزاده های تروریست تکفیری! اینه عاقبت اعتماد به تروریستها و مهلت دادن بهشون! اربابشان طورکیه هم مثل اینا غیر قابل اعتماد و عهد شکنه
  • IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۰
    10 9
    استارت چیه مشرق بگو آغاز
  • US ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۰
    48 4
    کلاه ها و چراغهاشون از گرونترین مدلها هستن. چراغ پتزل کلاهاشون بلوتوث داره، و نورش خیلی زیاده، قیمتشون 6 برابر هدلمپهای معمولی مثل انرجایزر و اوزارک تریل هست، این یعنی اینکه یک منبع پولی عظیم داره خوب بهشون میرسه.
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۰
    77 15
    احمق هایی که به ترامپ اردوغان اعتماد کردن
  • IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۰
    اعتماد به کسانی که نهایتا خود را پانترک و نواده تموچین وگرگ زاده و مغول وحشی میدانند... خطاست.. خطاست... خطاست
    • IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۰
      آخه اینجا حرفی از تورک و مغول هست!!!!؟؟
    • IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۰
      گروه نور الدین زنکی ربطی به عثمانی های پانترک مغول نداره؟؟؟؟؟؟؟؟ بوزگوردی بیگانه پرست؟؟؟
    • US ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
      6 108
      نورالدین زنکی دشمنی با ایران نکرده برخلاف پژاک کوهی و مزدور
    • DE ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
      51 6
      نورالدین زنکی با ایران دشمنی نکرده؟ تو یا نادانی یا حامی تروریستها که نمی فهمی گروهکهای مزدوری مثل الزنکی و الترکستانی و النصره و ارتش آزاد وحشی جنایت خان طومان رو رقم زدن! ضمنا پژاک و پانترک دو روی سکه سکه اند، سکه مزدوری صهیون و قوم گرایی و نژاد پرستی و نطفه شیطان بودن!
    • IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
      50 7
      همین گروهک تروریستی نورالدین زنکی بود که به همراه بقیه تروریستهای النصره و عرتش عازاد و بقیه مزدوران عردوغان فاجعه خان طومان رو رقم زد و دستش به خون بهترین بندگان خدا آلوده است، لعنت بر عردوغان و لعنت بر مزدوران تکفیری تروریستش
    • IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
      50 7
      بوزگورد مزدور غارنشین از هر سنخی باشه با ایران و ایرانی دشمنه چه نورالدین زنکی تروریست باشه چه مزدور زوزه کش استادیومی!
  • IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۰
    46 4
    حرامزاده تر از این تروریستهای کلاه سفید در سوریه نداریم! اینا نوکر درجه یک رژیم صهیونیستی هستن! اصلا نباید به تروریستها رحم کرد، توافق با اینا و فرصت دادن بهشون عین حماقته
  • حامد IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۰
    14 4
    ارتش سوریه خیلی داره صبر میکنه بابا یه حمله بکن دو ساعته همه شمالو میگیری
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۰
    1 1
    مرگ بر دشمن و حامیانش
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۰
    4 4
    ارتش سوریه از چی میترسه روسیه و ترکیه فکر منافع خودشونن یکبار برای همیشه حمله کنن و گرنه جنگ رو میبازن
  • آرمانی FR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۰
    0 14
    تروریست تو چه فکریه؟ ایران پر از بسیجیه. برای تمام تروریستهای جهان بچه بسیجی داریم. خودم یدونه اش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس