کد خبر 907074
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۳
بهروز نعمتی

در حالی که امروز یکی از نمایندگان مجلس استعفای خود را از هیات رییسه فدراسیون کشتی مطرح کرده، به نظر می رسد دوران مسئولیت او ماهها قبل در این فدراسیون به اتمام رسیده است.

به گزارش مشرق، تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی به نتایج قابل قبولی در رقابت های جهانی دست نیافتند و این اتفاق در چند روز اخیر ترکش هایی را برای رسول خادم و همکارانش در فدراسیون داشته است.


بهروز نعمتی، نماینده مجلس شورای اسلامی که خودش را عضو هیات رییسه فدراسیون کشتی معرفی کرده، در گفت و گویی با انتقاد از رسول خادم و نحوه مدیریت او استعفای خود را رسانه ای کرده است. (اینجا)


این اتفاق در حالی رخ داده که به نظر می رسد دورانی که این نماینده مجلس در فدراسیون کشتی سمت داشت، به پایان رسیده و در دوره جدید مدیریت فدراسیون که از ماههای پایانی سال 96 آغاز شده، دیگر نعمتی عضو هیات رییسه نبوده است. البته که گویا این نماینده مجلس در چند جلسه به صورت افتخاری دعوت شده و گاهی اوقات با وجود دعوت هم در جلسات حاضر نبوده است.


فدراسیون کشتی هم برای اینکه اثبات کند نعمتی عضو هیات رییسه نبوده که استعفا دهد، خبری که 27 اردیبهشت ماه منتشر شده را یادآوری کرده است: «طی احکامی جداگانه از سوی دکتر مسعود سلطانی فر سه عضو هیات رئیسه، نایب رئیس، دبیر و خبره ورزشی فدراسیون کشتی منصوب شدند. بر اساس این احکام که به امضای وزیر ورزش و جوانان رسیده است؛ مجید قاسمی، حسن قشقاوی و مجتبی یزدانی به عنوان عضو هیأت رئیسه فدراسیون کشتی منصوب شدند. همچنین حمید بنی تمیم به عنوان نایب رئیس، رضا لایق به عنوان دبیر و امیررضا خادم به عنوان خبره ورزشی این فدراسیون منصوب شدند.»


در میان احکام وزیر ورزش نامی از بهروز نعمتی دیده نمی شود و فدراسیون کشتی هم به همین موضوع اشاره داشته است.


به هر حال باید دید طی روزهای آینده رسول خادم و همکارانش در فدراسیون کشتی چگونه نتایج ضعیف تیم های ملی را ارزیابی و نقاط ضعف را شناسایی می کنند. به نظر می رسد باید در انتظار برخی تغییرات در آینده باشیم.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس