اصفهانیان

فریدون اصفهانیان، رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت که داوران در هفته دهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور سه اشتباه تأثیرگذار داشته‌اند.

به گزارش مشرق، فریدون اصفهانیان درباره عملکرد داوران در هفته دهم لیگ برتر اظهار داشت: با گروه آنالیز داوری متشکل از رضا غیاثی و حسین عسگری جلسه‌ای را برگزار کرده و فیلم بازی‌ها را به همراه گزارش ناظران، بازبینی و بررسی کردیم.

وی افزود: در دیدار استقلال - سپاهان، داور (رضا کرمانشاهی) با وجود قضاوت خوب یک پنالتی به سود استقلال نگرفت و در بقیه کارهای تیمی خوب عمل کرد. همچنین در بازی فولاد خوزستان - استقلال خوزستان داور این دیدار باید یک پنالتی به سود استقلال خوزستان اعلام می‌کرد.

اصفهانیان درباره عملکرد داوری در دیدار سایپا - پرسپولیس اظهار داشت: گل تیم سایپا در شرایط آفساید به ثمر رسید. همچنین دروازه‌بان پرسپولیس روی مهاجم سایپا مرتکب خطا شد، اما داور مسابقه متأسفانه این صحنه را تشخیص نداد و خطای مهاجم  را اعلام کرد. همچنین در این صحنه داور باید پنالتی اعلام می‌کرد و به علیرضا بیرانوند هم اخطار می‌داد.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در پایان گفت: از هشت بازی برگزارشده در هفته دهم لیگ، داوران ما در سه بازی اشتباه تأثیرگذار داشتند. ما سعی می‌کنیم با تذکر و راهنمایی‌های لازم اشتباهات را تقلیل و نقاط قوت را افزایش دهیم تا در قضاوت‌های بعدی داوران عملکرد بهتری داشته باشند.

منبع: فدراسیون فوتبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
    10 1
    داوری ها همیشه به ضرر استقلال و به سود پرسپولیس بوده است.
  • IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۴
    1 0
    داوری ها همیشه به ضرر استقلال و به سود پرسپولیس بوده است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس