کد خبر 906498
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳
امید نوروزی

قهرمان المپیک ۲۰۱۲ گفت: به اعضای شورای فنی وقتی نگاه می‌کنید می‌بینید که تعدادی از آنها پا به سن هستند و روی هم رفته هزار سال سن دارند و از کشتی روز دنیا بی‌خبر هستند.

به گزارش مشرق، امید نوروزی در خصوص عملکرد تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی اظهار داشت: متاسفانه نتایج تیم ملی کشتی فرنگی در بوداپست خیلی ضعیف بود و باعث ناراحتی اهالی کشتی و حتی مردم شد.

وی در مورد این که چرا سال‌هاست در تیم ملی کشتی فرنگی حضور ندارد، گفت: من یکی از قربانیانی هستم که خادم ۴ مدال من را گرفت چون او شمشیر را برای من از رو بسته است. من هم آدمی نیستم که بخواهم به خادم باج بدهم. به همین خاطر ۲ سال است که از تیم ملی دور هستم و به نوعی قید ملی‌پوش بودن را زده ام.

نوروزی در پاسخ به این سوال که دلایل فدراسیون کشتی برای کنار گذاشتن وی از تیم ملی چه چیزی بوده، تصریح کرد: من می‌خواستم در مسابقات انتخابی شرکت کنم، اما برابر من یک کشتی‌گیر درجه سوم قرار داده بودند که هیچ منطقی قبول نمی‌کند که در چنین مسابقه‌ای شرکت کنم.

وی افزود: من دچار مصدومیت هم شده بودم و در نامه‌ای این مسئله را به فدراسیون کشتی اعلام کردم، اما مسئولان فدراسیون کشتی من را مجبور کردند که کشتی بگیرم. من هم با یک بدن ناآماده کشتی گرفتم. با این حال اگر اشتباهات داوری نبود من پیروز می‌شدم، اما من را بازنده کردند و همین مسئله باعث جروبحث من با خادم شد.

نوروزی درباره این که آیا اشکانی در این مدت کاری برای بازگشت وی به تیم ملی انجام داده یا خیر، اظهار داشت: اشکانی در تیم ملی هیچ اختیاری ندارد و همه تصمیمات توسط خادم گرفته می‌شود. شورای فنی و کادر فنی فرمالیته است. در کادر فنی تیم ملی کسانی در کنار اشکانی حضور دارند که صلاحیت این کار را ندارند. به اعضای شورای فنی وقتی نگاه می‌کنید می‌بینید که تعدادی از آنها پا به سن هستند و روی هم رفته هزار سال سن دارند و از کشتی روز دنیا بی‌خبر هستند.

دارنده مدال طلای المپیک ۲۰۱۲ افزود: نمی‌دانم این افراد را چه کسی برای حضور در کادر فنی تایید کرده و وقتی تیم ملی را به این کادر فنی واگذار می‌کنند مشخص است که بازنده برمی‌گردند. شورای فنی به خاطر بعضی مسائل پشت پرده، ملی‌پوش تیم ملی را مجبور می‌کنند ۸ کیلوگرم کم کند و این اتفاق دردناک است.

وی در پایان خاطرنشان کرد:‌ من تا ۴ سال دیگر می‌توانم کشتی بگیرم، اما تا زمانی که خادم و کادر فنی تیم ملی حضور دارند من به تیم ملی برنمی‌گردم.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس