کد خبر 906335
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۷
پدیده مشهد

با دستور صریح استاندار خراسان رضوی قرار است مشکلات مالی باشگاه پدیده تمام شود تا یحیی گل‌محمدی دوباره به تمرینات این تیم بازگردد.

به گزارش مشرق، در پی بحران‌های مالی و مشکلاتی که برای تیم پدیده به وجود آمد علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی شخصاً وارد ماجرا شد تا باشگاه پدیده از وضعیت موجود خارج شود.

امشب علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی در جلسه‌ای که با فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش جوانان خراسان رضوی داشت به او تأکید کرد که امتیاز باشگاه پدیده بی چون و چرا باید واگذار شود.

استاندار خراسان رضوی تأکید کرد که تیم پدیده به عنوان تنها نماینده شرق کشور در لیگ برتر تا اینجا نتایج فوق‌العاده‌ای گرفته که در تاریخ این استان بی‌سابقه بوده است و باید از این تیم حمایت شود. در پی این جلسه قرار شد علاوه بر تعیین تکلیف مالکیت، زمین تمرینی منزل‌آباد که در اختیار شرکت آب و فاضلاب بود به صورت رایگان در اختیار باشگاه پدیده قرار بگیرد. استاندار خراصان رضوی به تمام نهادهای ذی‌ربط دستور داد تا از تیم پدیده حمایت کنند تا این تیم بتواند با قدرت به کارش ادامه دهد و قرار شد در همین راستا تلاش‌هایی صورت بگیرد تا یحیی گل‌محمدی به پدیده بازگردد. 

برای حل مشکلات تیم پدیده قرار است رشیدیان استاندار خراسان رضوی، فتاحی مدیرکل ورزش جوانان خراسان رضوی، وطن‌خواه مدیرعامل باشگاه پدیده، دبیر ستاد تدبیر استانداری، نماینده قوه قضاییه و مدیرعامل شرکت پدیده مادر در استانداری دور هم جمع شوند تا برای حل مشکلات تیم پدیده تصمیم‌گیری شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۶
    1 0
    آخه شرکت اب و فاضلاب زمین فوتبال میخواسته چیکار؟ تیم های لیگ برتر زمین ندارن ولی ارگان های دولتی زمین دارن .اصلا یه چیزایی میبینی تو این مملکت که شاخ در میاری

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس