مهرداد مردانی

نماینده وزن 60 کیلوگرم کشورمان در نخستین دیدارش در رقابت‌های سه وزن دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان شکست خورد.

به گزارش مشرق، مسابقات اوزان ۶۰،۶۷ و ۸۷ کیلوگرم کشتی فرنگی رقابت‌های قهرمانی جهان از ظهر امروز در بوداپست مجارستان آغاز شده است که مهرداد مردانی در ۶۰، محمدرضا گرایی در ۶۷ و حسین نوری در وزن ۸۷ کیلوگرم به مصاف حریفان خود رفته‌اند.

* نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

* شکست مردانی در نخستین گام

در وزن ۶۰ کیلوگرم که ۳۱ نفر حضور دارند، مهرداد مردانی در دور نخست با نتیجه 9 بر یک مغلوب شینیبو اوتا، دارنده مدال نقره المپیک و قهرمان آسیا و بازی‌های آسیایی از ژاپن شد تا برای ادامه کار منتظر حضور حریفش در فینال باشد.

در گروه مردانی مراد ممدوف دارنده مدال نقره اروپا از آذربایجان، کیم سئونگ هاک دارنده مدال برنز جهان از کره جنوبی، سرگئی امیلین قهرمان اروپا از روسیه و ایو آنگلوف قهرمان جهان از بلغارستان حضور دارند.

اوتا حریف مردانی در دور نخست طی سال‌های گذشته در المپیک 2016 ریو و پیش از آن در گزینشی المپیک موفق به شکست حمید سوریان شده بود.

در وزن ۶۷ کیلوگرم محمدرضا گرایی در دور اول با قرعه استراحت روبروست. وی در دور دوم به مصاف مصطفی محمد از مصر می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم با برنده کشتی میان امانتور اسماعیل اف، دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی از قرقیزستان و شماگی بولکوادزه، دارنده مدال برنز المپیک و قهرمان زیر ۲۳ سال جهان از گرجستان می‌رود.

در این وزن ۳۳ نفر حضور دارند که در گروه گرایی اسماعیل بوررو مولینا، قهرمان المپیک و جهان از کوبا، ریو هان سو، قهرمان جهان از کره جنوبی و آرتم سورکوف، دارنده مدال برنز جهان و طلای اروپا از روسیه حضور دارند.

* شروع مقتدرانه نوری

در وزن ۸۷ کیلوگرم که ۳۴ نفر حضور دارند حسین نوری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم پیش از پایان ۳ دقیقه اول با نتیجه 9 بر صفر رامی هیتانیمی از فنلاند را شکست داد. وی در دور سوم به مصاف برنده کشتی میان مانجیت از هند و اریک آپس از استونی می‌رود.

در گروه نوری ژان بلنیوک، قهرمان جهان و دارنده مدال نقره المپیک از اوکراین و اسلام عباس اف، دارنده مدال برنز زیر ۲۳ سال جهان از آذربایجان حضور دارند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس