10.jpg

به نظر شما چرا منطقه 22 تهران طی چند سال متوالی اولین منطقه هدف برای سرمایه گذاران ملکی سراسر ایران انتخاب شده است؟

منطقه 22 تهران با داشتن دریاچه چیتگر در قلب خود تبدیل به سرزمین فرصتهای ماندگار شده است.

در هیچ کجای ایران این حد تراکم بلندمرتبه سازی با الگوی توسعه نوین شهری وجود ندارد.

با ساخت قطبهای تجاری اداری تفریحی و فرهنگی چون بام لند، ایران مال، آرتمیس، بیمارستان مغز پروفسور سمیعی و برجهای مسکونی لوکس و لاکچری منطقه 22 تبدیل به جزیره ای توریستی تفریحی در غرب تهران با دسترسی های مناسب شده است.

هیچ منطقه ای در این حد ورودی سرمایه های سرگردان و میزان سودآوری برای سرمایه گذاران را نداشته است و به همین جهت است که قابلیت های این منطقه سازندگان درجه یک تهران و ایران را به بلندمرتبه سازی و لاکچری سازی در منطقه 22 ترغیب نموده است.

گروه مشاورین مسکن صدف افتخار دارد که طی سالیان متمادی با حضوری فعال و رویکردی نوین در منطقه 22 تهران به صورت تخصصی در بحث ملک و مسکن فعالیت میکند.

گروه مشاورین مسکن صدف با تکیه بر علم روز و ایجاد سایت اطلاعات جامع مسکن و پروژه های پیشفروش تعاونی های در حال کار در منطقه 22 و همچنین کلیه شبکه های اجتماعی اقدام به معرفی قابلیت های منطقه به مشتریان و همینطور ایجاد پل ارتباطی بین خریداران و فروشنده ها طی سالیان متمادی موفق شده است سایت sadaf22.com را با تمامی کلیدواژه های مربوط به املاک چیتگر و قیمت آپارتمان در منطقه 22 در صفحه اول و خط اول مرورگر گوگل تثبیت کند. این مهم میسر نمی شود مگر پیگیری های متمادی و جمع آوری اطلاعات مربوط به تعاونی ها و بروزرسانی و روشنگری و نگارش مقاله های تحلیلی و تحقیقی با توجه به تحولات بازار همواره صداقت در برابر مشتری را راهنمای خود قرار داده است.

سایت صدف با توجه به تعدد ملک های موجود در منطقه 22 و املاک دریاچه چیتگر اقدام به دسته بندی و طبقه بندی فایل های رهن و اجاره، فروش و پیشفروش منطقه نموده است و باتوجه به در نظر گرفتن راحتی کاربران جهت جستجو در سایت و استخراج املاک منطقه 22 بیشترین و بهترین تمهیدات مربوطه را اندیشیده است.

در هر نقطه ای از منطقه 22 که اراده کنید می توانید بروزترین اطلاعات پروژه های در حال ساخت، فایل های خرید و فروش و رهن و اجاره را در هر سطحی از قیمت که مدنظر دارید بیابید.

امید است باتوجه به پیشینه ی گروه مشاورین مسکن صدف و همچنین افق دیدی که در برابر خود گسترده است با توجه و حسن دید مشتریان عزیز تک تک مشاورین مسکن صدف قادر باشند به سوگندی که روز اول خورده اند وفادار باشند:

" من روی زمین خداوند و در محضر تمام نشانه هایش، به عنوان یکی از اعضای خانواده ی بزرگ صدف سوگند میخورم همواره صداقت را مدنظر داشته باشم و اولویتم راه انداختن کار خلق خدا باشد و خیر خود را تنها و تنها از خداوند بخواهم که همگی زیر باران نعمت و برکت او قرار داریم."

**این محتوا تبلیغاتی است**

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس