کد خبر 905097
تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶
زنگنه نمایه

نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر نفت عنوان کرد که چرا علی کاردر که با دریافت یک میلیارد تومان سنوات بازنشست شده مجدد به کار گرفته شده و حقوق 37 میلیون تومانی دریافت کرده است.

به گزارش مشرق، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در نشست علنی امروز مجلس (سه‌شنبه 1 آبان 97) از سوی هیأت رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:

بیشتر بخوانید

حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر به اتفاق 5 نفر دیگر از نمایندگان در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کردند که فوری تدبیر کنید تا مشکلات تامین هزینه درمان جانبازان و دیگر ایثارگران رفع و کماکان به صورت متمرکز توسط بنیاد شهید و به سرعت پرداخت شود.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر به رئیس‌جمهور ضرورت افزایش باجه‌های تحویل ارز به زائران اربعین حسینی در مرزهای مهران و شلمچه را متذکر شد و در تذکری دیگری به رئیس‌جمهور عنوان کرد که جلوی پرداخت پاداش‌های ناعادلانه به مدیران بانک‌ها را بگیرید چرا در حالی که سودها و جرائم بانکی کمر مردم را شکسته مدیران بانک‌ها پاداش‌های 10ها میلیونی دریافت کنند.

نادر قاضی‌پور و علرضا محجوب نمایندگان ارومیه و تهران در تذکری به رئیس‌جمهور، بهداشت و علوم خواستار تعین تکلیف دانشجویان دانشگاه آزاد که ثبت نام کرده و شهریه و پول خوابگاه پرداخت کرده و سه هفته به کلاس رفته‌اند، شدند.

پروانه مافی نماینده مردم تهران به وزیر علوم لزوم رسیدگی به وضعیت پذیرفته شدگان رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه آزاد و احقاق حق آنها را متذکر شد.

محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در تذکری به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: با کمال تاسف و وقاحت روزنامه ابتکار در روز 30 مهر 97 از عبارت (درگذشت امام حسین (ع) ) استفاده کرده است که جا دارد که برخورد قاطع با آن صورت پذیرد. سیدمحمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر نیز به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضرورت برخورد سریع با  مدیرمسئول، صاحب‌امتیاز و نویسنده گستاخ روزنامه ابتکار در هتک حرمت سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین را متذکر شد.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کرد که افزایش قیمت قیر از تنی 800 تا 900 هزار تومان در سال 96 به بالای 3 میلیون تومان در سال 97 با توجه به تولید آن در داخل چه توجیهی دارد و با این وضعیت شهرداری‌ها و دهیاری‌ها چگونه به فعالیت‌های عمرانی ادامه دهند؟ همچنین این نماینده در تذکری دیگری به وزیر نفت عنوان کرد که چرا آقای علی کاردر علیرغم اینکه بازنشسته شده و یک میلیارد تومان حق سنوات دریافت کرده است مجددا به کار گرفته شده و تاسف‌بار اینکه شهریور ماه 37 میلیون تومان حقوق دریافت کرده است.

جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد به اتفاق 19 نفر دیگر از نمایندگان به رئیس‌جمهور درباره عدم عمل به قول‌های انتخاباتی در رابطه با جامعه اهل سنت کشور تذکر دادند.

علی کرد نماینده مردم خاش و میرجاوه در تذکری به وزیر امور خارجه عنوان کرد که چرا برای آزادی مرزبانان شهرستان میرجاوه عکس‌العمل قاطعانه‌ای نشان نداده و به وظیفه ذاتی و قانونی خود در این باره عمل نکردید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • علی IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
    7 0
    از گلویشان به حق شهدا پایین نرود و حناق و سرطان گردد
  • فتح الله احمدیان IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
    2 0
    حقمان است همچین آدمهای نا لایقی برما حکومت کنن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس