کد خبر 904439
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
آخوندی

در حالی حدود ۲هفته از انتصاب سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن می‌گذرد که طی حکمی ازسوی وزیر مستعفی راه وشهرسازی،مدیرکل حراست وزارت راه به‌عنوان سرپرست جدید این زیرمجموعه پولدار وزارت راه منصوب شده است.

به گزارش مشرق، ۱۶ مهرماه امسال پس از آن‌که حمیدرضا عظیمیان به دلیل بازنشسته شدن قادر به ادامه مدیرعاملی در سازمان ملی زمین و مسکن نبود، وزیر سابق راه و شهرسازی  حکم سرپرستی  محمدرضا سید حسینی را برای این سازمان امضا کرد. همزمان عباس احمد آخوندی حجت الله غلامی نیز توسط وزیر راه و شهرسازی به عضویت هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن درآمد.

بیشتر بخوانید:

بازنشسته‌های وزارت راه و شهرسازی چند نفرند؟

بانک ها سلطان بازار مسکن هستند

این در حالی است که امروز غلامرضا جابر انصاری مدیرکل حراست وزارت راه و شهرسازی به عنوان سرپرست جدید سازمان ملی زمین و مسکن منصوب شده است. موضوع جالب توجه این شاهکار انتصاب انصاری در زمانی بوده که وزیر سابق راه و شهرسازی استعفا داده و دیگر سمتی در وزارت راه  و شهرسازی نداشته است.

به طور قطع وزیر سابق راه و شهرسازی هدف خاصی را در این انتصاب دنبال می‌کند، از این رو لازم است سرپرست وزارت راه و شهرسازی هر چه سریع‌تر به این ماجرا وارد شده و از تبعات منفی این "داستان" جلوگیری به عمل آورد.

عظیمیان مدیرعامل سابق سازمان ملی زمین و مسکن در زمان حضورش وعده اتمام مسکن مهر در سال ۹۶ از سوی رئیس جمهوری را تبلیغاتی دانتسه بد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس