کد خبر 904290
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰
محمد ایمانی نمایه

نائب رئیس مجلس البته تجاهل می کند و گرنه می داند جنایت قتل های زنجیره ای در دولت مدعی اصلاحات انجام شد و هر چند برخی عاملان آن جنایت از حامیان دوآتشه محمد خاتی بودند.

به گزارش مشرق، محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی و فعال رسانه ای طی یادداشتی در کانال تلگرامی خود نوشت:

علی مطهری نوشته است: "ماجرای قتل فجیع خاشقجی منتقد عربستانی بیش از هر چیز قدرت رسانه های آزاد را به نمایش گذاشت... در مثال مناقشه نیست اما اگر در زمان قتل های زنجیره ای، رسانه های آزاد می داشتیم آن فجایع یا اتفاق نمی افتاد و یا به آن شدت رخ نمی داد. اما ریشه این جنایت ها چیست؟ وقتی چیزی را برای افرادی مقدس جلوه می دهند که برای حفظ آن از هر وسیله ای می توان استفاده کرد، چنین فجایعی رخ می دهد، خواه آن چیز سلطنت باشد و خواه نظام حکومتی دیگری".

نائب رئیس مجلس البته تجاهل می کند و گرنه می داند جنایت قتل های زنجیره ای در دولت مدعی اصلاحات انجام شد و هر چند برخی عاملان آن جنایت از حامیان دوآتشه محمد خاتی بودند، اما جنایت آنها مستمسکی برای پیشبرد اهداف جریان نفوذی و غربگرا بود؛ طیفی که مطهری زمانی تندترین انتقادها را نسبت به همان ها می نوشت اما بعدها همین آقای مطهری را در ائتلاف انتخاباتی، نامزد و مهره خود کرد.

یادداشت دیگری از محمد ایمانی را بخوانید:

یک پیشنهاد به روحانی برای وزارت راه +عکس

استعفا چرا؟ این وزیر باید محاکمه شود!

همچنین قتل های زنجیره ای در دوره معاونت ویژه کسی در وزارت اطلاعات رخ داد که دست بر قضا هم اینک مشاور فرهنگی رئیس دولت اعتدال است. البته مانند مطهری، قصد متهم کردن کسی را نداریم؛ اما آقای مطهری اگر صادق است، باید درباره مسئولیت، دقیق و درست حرف بزند. او همان کسی است که گفت 20 دقیقه برای بررسی و تصویب برجام کافی بود. چون ریل حرکت دولت متبوع خود را مقدس ساخته بودند و هر کس چون و چرا می کرد، به تیر تهمت و اهانت و تمسخر و دادگاهی کردن می نواختند.

علی مطهری برای اثبات صداقت باید ائتلاف متبوع خود را که به آن بدهکار است، مورد سوال قرار دهد. در سماحت نظام همین بس که عنصر هرهری مسلک و جاه طلبی مانند علی مطهری را تحمل کرده و عیار برخی معارضان و مخالف خوان ها را نمایان کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
    24 0
    افرین
  • IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
    24 0
    واقعا مردم تهران چه فکری کردند که به امثال مطهری رای دادند؟
    • IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
      10 0
      اصلا فکر نکردن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس