کد خبر 904283
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲
نساجی سپاهان

باشگاه نساجی مازندران نسبت به اظهارات سرمربی تیم فوتبال سپاهان واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، باشگاه نساجی مازندران با صدور اطلاعیه‌ای  اعلام کرد: امیر قلعه نویی امروز با موضع‌گیری علیه جواد نکونام سرمربی نساجی، از این گفته که داور در بازی جام حذفی پنالتی مسلم روی آقایی بازیکن آنها را نگرفت. بدون شک اگر کوچکترین صحنه مشکوکی در آن بازی رخ می‌داد سرمربی سپاهان در کنفرانس مطبوعاتی شدیدا علیه آقای فغانی موضع گیری می‌کرد.

 

با توجه به اظهارات تازه سرمربی سپاهان، باشگاه نساجی لازم دانست دو صحنه مشکوک از بازی اخیر مقابل این تیم اصفهانی را منتشر کند. در صحنه اول، ناگفته پیداست پورقاز مدافع سپاهان با زانوی خود پشت پای نظری مهاجم نساجی را نشانه رفته و این بازیکن را نقش بر زمین می کند. در تصویر زیر نیز این مسئله کاملا گویا و مشخص است. پورقاز در این صحنه دچار بی احتیاطی شده و نظری را با خطا متوقف می کند. در ادامه مسابقه در صحنه ای دیگر توپ با دست مدافع سپاهان برخورد می کند که در این عکس کاملا گویاست.

نکته اینجاست که دست بازیکن سپاهان نیز کاملا باز است و نمی توان آن را توجیه کرد. این دو تصویر و دو صحنه کاملا مشکوک تنها پاسخی بود به اظهارات سرمربی سپاهان که بعد از خطای مسلم باد روی سجاد شهباززاده در بازی اخیر و تغییر نتیجه مسابقه بازی، از حق خورده شده تیمش در بازی حذفی سخن گفته است! از این پس قضاوت تنها و تنها با مردم و هواداران فوتبال خواهد بود. ببینید و قضاوت کنید.

باشگاه نساجی قصد داشت تنها از طریق کمیته داوران به این مسایل رسیدگی کند اما مصاحبه اخیر بعضی دوستان باعث شد تا برای روشن شدن افکار عمومی این دو صحنه را منتشر کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس