ترامپ

رئیس جمهور هشدار داده است که سیاست های موسوم به سوسیالیسم رادیکال و مرزهای باز موجب خواهد شد تا ایالات متحده شبیه ونزوئلا شود.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که در یک تظاهرات و راهپیمایی انتخاباتی در "الکو" در حمایت از یک نامزد جمهوریخواه صحبت می کرد، تمرکز اصلی سخنان خود را بر هشدار دادن نسبت به تبعات پیروزی دموکرات ها در انتخابات میان دوره ای کنگره معطوف کرد و در خصوص تاثیرات منفی سیاست های مهاجرتی حزب دموکرات هشدار داد.

بیشتر بخوانید:

ترامپ: از «پیمان منع موشک‌های هسته‌ای میان‌برد» با روسیه خارج می‌شویم

بر اساس این گزارش ترامپ گفت: دموکرات ها می خواهند ایالات متحده نیز مثل ونزوئلا شود. شاید واقعا نخواهند این مساله اتفاق بیفتد ولی سیاست های آنها منجر به چنین نتیجه ای خواهد شد.

وی ضمن اشاره به هجوم مهاجران زیادی از کشورهای آمریکای جنوبی و مرکزی به سوی مرزهای آمریکا گفت: دموکرات ها می خواهند برای مهاجران غیرقانونی برنامه های رفاهی و سلامت در نظر بگیرند.

ترامپ اظهار داشت: ساختار سیاسی جدید ، سوسیالیسم افراطی و مرزهای باز است که منجر به جرم خواهد شد.

رئیس جمهور آمریکا هشدار داده است که اگر دموکرات ها کنترل کنگره را در دست بگیرند، در کمتر از یک ساعت قوانین مهاجرتی جدیدی را تدوین خواهند کرد.

در حالی که مهاجران زیادی از هندوراس و السالوادور به هزاران مهاجر گواتمالایی پیوسته اند که قصد ورود به خاک ایالات متحده را دارند، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا تهدید کرده است که نیروهای ارتش را مستقر خواهد کرد و مرزهای جنوبی را مسدود می کند.

رسانه‌های خبری گزارش داده اند که ده‌ها هزار مهاجر هندوراسی طی هفته جاری از طریق گواتمالا قصد ورود به خاک مکزیک را داشته اند تا از طریق این کشور وارد ایالات متحده شوند. هدف اصلی مهاجران برای ورود به آمریکا، رهایی از خشونت و فقر در آمریکای مرکزی اعلام شده است.

ترامپ در رقابت های انتخاباتی 2016 وعده داده بود تا سیاست های سختگیرانه مهاجرتی را اتخاذ کند و در طول مرزهای ایالات متحده با مکزیک، یک دیوار احداث کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
    1 0
    تو انتخابات ما هم دقیقا همین رو میگفتن ! یا اینا به اونا یاد دادن یا اونا به اینا یاد دادن
  • US ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
    1 0
    امریکاییها خوب میدونند دور دوم که ترامپ بر سر قدرت بیاد فاتحه جامعه امریکا خوندست الانم مدارا میکنه برای دور بعدی ریاست جمهوری
  • IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
    0 0
    اینم از اصلاح طلبا یاد گرفته بترسون رای بیار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس