کد خبر 904234
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳
سروش رفیعی

با وجود ثبت فسخ قرارداد باشگاه فولاد و سروش رفیعی دو طرف مایل به ادامه همکاری با هم هستند اما سازمان لیگ به آن‌ها اعلام کرده است که باید تاییدیه کمیته تعیین وضعیت را راجع به این موضوع داشته باشد.

به گزارش مشرق، سروش رفیعی در ابتدای لیگ هجدهم برای یک فصل با فولاد خوزستان قرار داد امضا کرد تا پس اتمام محرومیت پرسپولیسی‌ها از دو پنجره نقل و انتقالاتی به جمع سرخ پوشان تهرانی بپیوندند.

با این حال در اوایل این لیگ دچار مصدومیت شد و برای مداوای مصدومیتش به قطر سفر کرد اما به خاطر اینکه غیبتش در ایران طولانی مدت شد باشگاه فولاد اقدام به فسخ یک طرفه قرارداد با این بازیکن کرد.

البته پس از بازگشت رفیعی به ایران او به باشگاه فولاد درباره دلایل غیبتش توضیح داد تا دو طرف برای ادامه همکاری به توافق برسند.

با این وجود فریبرز محمودزاده درباره وضعیت سروش رفیعی توضیح داد: باشگاه فولاد در کمیسیون اداری به ما اعلام کرد که می‌خواهند با سروش رفیعی فسخ یک طرفه قرارداد کنند. ما هم استعلام این فسخ قرارداد از کمیته تعیین وضعیت بازیکن و مربیان فدراسیون فوتبال گرفتیم که آیا این فسخ قرارداد امکان پذیر است یا نه. با تایید کمیته تعیین وضعیت ما این فسخ قرارداد یک طرفه را ثبت کنیم.

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ ادامه داد: پس از ثبت فسخ قرارداد باشگاه فولاد با سروش رفیعی هر دو طرف ماجرا با ما تماس گرفتند که تمایل به ادامه همکاری دارند. با  این حال چون ما فسخ قرارداد را ثبت کرده بودیم ادامه همکاری امکان پذیر نیست و کمیته تعیین وضعیت باید تشخیص دهد که ادامه همکاری باشگاه فولاد با سروش رفیعی مقدور است یا نه. ما منتظر نامه باشگاه فولاد هستیم تا برای کمیته تعیین وضعیت ارسال کنیم و آنها نظر نهایی‌شان را راجع به این ماجرا بدهند. همچنین باید این نکته را گوشزد کنم که مسئولیت حقوقی فسخ یک طرفه قرارداد برعهده طرفی است که تقاضای آن را داده است که در این ماجرا باشگاه فولاد است.

با این حال روزبه وثوق احمدی، رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال درباره فسخ قرارداد باشگاه فولاد و سروش رفیعی اظهار کرد: در این نمونه ماجراها اگر اختلافی بین طرفین باشد پرونده به ما ارجاع داده می‌شود تا ابهامات موجود را برطرف کنند اما تا این لحظه هیچ مستنداتی راجع به این پرونده فسخ قرارداد به ما داده نشده است تا راجع به آن تصمیم‌گیری کنیم.

او افزود: اینطور نیست که  تمامی فسخ قراردادها نیاز به تاییدیه کمیته تعیین وضعیت داشته باشد. فسخ قرارداد یک عمل کوچک حقوقی و یک طرفه است و در پرونده‌هایی که ابهامی وجود داشته باشد ما ورود می‌کنیم. درباره فسخ قرارداد باشگاه فولاد و سروش رفیعی هم سازمان لیگ در جریان است و من نمی‌دانم این فسخ قرارداد انجام شده است یا نه.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس