کد خبر 904194
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷
لوپتگی

سرمربی رئال مادرید سه‌شنبه در دیدار برابر ویکتوریا پلژن هدایت سفیدپوشان را برعهده خواهد گرفت اما مشخص نیست در ال کلاسیکو حضور داشته باشد یا نه.

به‌ گزارش ‌مشرق، شکست رئال مادرید مقابل لوانته در روز گذشته (شنبه) باعث شد شرایط برای خولن لوپتگی بد شود. با این حال سرمربی اسپانیایی رئال مادرید سه‌شنبه در دیدار برابر ویکتوریا پلژن در نیمکت تیم اسپانیایی خواهد نشست. بر اساس گزارش شبکه SER پس از پایان بازی زمانی که بازیکنان ورزشگاه را ترک کردند و سرمربی تیم در نشست خبری حاضر شد، فلورنتینو پرس با خولن لوپتگی در سانتیاگوبرنابئو جلسه گذاشت. این جلسه که کمتر از ۱۵ دقیقه طول کشید، در غیاب بازیکنان و اعضای کادر فنی برگزار شد. پس از صحبت رییس باشگاه با لوپتگی  مشخص شد این سرمربی هدایت مادرید را در دیدار سه‌شنبه شب بر عهده خواهد داشت. بازی بعدی سفیدپوشان مقابل بارسلونا خواهد بود و هنوز مشخص نیست لوپتگی تا ال کلاسیکو در مادرید خواهد ماند یا نه.

رئال مادرید با شکست ۲ بر یک مقابل لوانته سومین باخت پیاپی خود را تجربه کرد. اتفاقی که پس از می ۲۰۰۹ رخ نداده بود. در آن زمان خوانده راموس هدایت سفیدپوشان را بر عهده داشت. مادرید با هدایت لوپتگی یک رکورد ضعیف دیگر نیز به ثبت رساند. تیم او ۴۸۱ دقیقه نتوانست گلزنی کند و دومین رکورد بد تاریخ باشگاه را در این زمینه  به ثبت برساند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس