کد خبر 904116
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۴
قتل خانوادگی

زن سیاهپوش گوشه‌ای از حسینیه نشسته و مات زده اطراف را نگاه می‌کند. گاهی فریاد می‌کشد و پدر، مادر و دو دختر جوانش را صدا می زند. انگار دنیا برایش تمام شده است.

به گزارش مشرق، زن سیاهپوش گوشه‌ای از حسینیه نشسته و مات زده اطراف را نگاه می‌کند. گاهی فریاد می‌کشد و پدر، مادر و دو دختر جوانش را صدا می زند. انگار دنیا برایش تمام شده است. باور اینکه پدر و مادرش؛ تنها تکیه گاه و سنگ صبورش و دو دختر 17 و 19 ساله‌ای که از جانش عزیزتر بودند در دو گور دو طبقه کنار هم آرمیده‌اند برایش سخت است.تا به حال صد بار آخرین پیامکی  را که از شماره پدرش فرستاده شده بود مرور کرده. «پدر و مادرت پیش ما هستند، اگر نیایی فردا قیافه ات دیدنی است...» ضجه می‌زند. کاش تهدید سیروس را جدی گرفته بود. کاش...

در همین رابطه:

اعترافات مرد بوکسور بعد از قتل دخترانش +عکس

ساعت 3 عصر روز چهارشنبه 25 مهر، بازپرس ویژه قتل پایتخت و تیم تحقیق پلیس آگاهی تهران در جریان قتل یک زن و مرد سالخورده و دو دختر 17 و 19 ساله در خانه‌ای واقع در خیابان نبرد جنوبی قرار گرفتند. با حضور مأموران در محل مشخص شد عامل جنایت پدر 47 ساله خانواده است که پس از بیهوش کردن پدرزن و مادرزن و دو دخترش، آنها را با چاقو به قتل رسانده است. این مرد که در صحنه جنایت حاضر بود با صراحت به قتل‌ها اعتراف کرد و دستگیر شد.متهم هم‌اکنون برای تحقیقات در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار دارد.

درباره جزئیات این حادثه تلخ با برادر زن سیروس - متهم به قتل- گفت‌وگویی انجام شده است که در ادامه می‌خوانید:

***

«بهرام» با صدایی گرفته و بغض آلود اتفاقات هفته گذشته را مرور می‌کند و افسوس می‌خورد که چرا اجازه داده بود پدر و مادرش میهمان خانه شوهرخواهر سابقش شوند. وی به خبرنگار «ایران» گفت: «این اتفاق شوک وحشتناکی برای خانواده ما بود. خواهر بزرگم از شنیدن این اتفاق سکته کرده و در بیمارستان بستری است و خواهرم که همسر سابق قاتل بود، بهت زده نه حرف می‌زند و نه توانایی انجام کاری دارد. فقط در گوشه‌ای نشسته و ضجه می‌زند. دیدن وضعیت او کم از داغی که به ما رسیده، نیست...»

وی با اشاره به اتفاقات چند شب قبل ادامه داد: «خواهرم یک هفته قبل به خاطر دعوا و زد و خورد با سیروس خانه را ترک کرده بود و برای اینکه مانند همیشه «سیروس» نتواند او را از خانه پدری‌ام به زور ببرد از من کمک خواست. من هم او را به خانه خودم بردم. حتی گفتم گوشی‌اش را خاموش کند تا پیامک‌های سیروس را نبیند. شامگاه سه‌شنبه یعنی یک شب قبل از این اتفاق، «سیروس»، به پدر و مادرم زنگ زده بود و از آنها خواسته بود به خانه او بروند تا چند روزی که او می‌خواست برای فروش خانه‌اش به شمال برود مواظب دخترها باشند. وقتی من باخبر شدم به مادرم اصرار کردم بچه‌ها را پیش خودشان بیاورند و آنجا نروند.

اما ظاهراً «سولماز» خیلی اصرار کرده بود و مادرم نتوانسته بود به او جواب منفی بدهد. «سیروس»، در خانه‌اش دیکتاتوری داشت و هیچ کس حتی دخترانش نمی‌توانستند با او حرف بزنند و اینکه گفته پدر و مادرم در زندگی‌اش دخالت می‌کردند دروغ محض است.»بهرام افزود: «خواهرم چهار سال قبل از «سیروس» جدا شده بود اما چون او مدعی شده بود که هیچ کس به جز او نمی‌تواند بالای سر دخترهایش باشد او را مجبور کرده بود با آنها زندگی کند. در این سال‌ها چند باری دعوایشان شد و «سیروس» با جار و جنجال و با واسطه قرار دادن دخترهایش، او را به خانه برگردانده بود. اما دفعه آخر خواهرم دیگر نمی‌خواست برگردد. آن شب با اینکه از او خواسته بودم تلفنش را خاموش کند اما دلش طاقت نمی‌آورد و نگران بچه‌ها بود. اما هر بار که گوشی روشن می‌شد پیامک‌های مختلفی از سیروس می‌آمد که هم تهدید کرده بود و هم التماس.

خواهرم حرفی به من نمی‌زد و خودخوری می‌کرد. وقتی دیدم پدر و مادرم به تلفن جواب نمی‌دهند فکر کردم آنها را با خودش به شمال برده اما صبح چهارشنبه خواهرم گفت «سیروس» شب قبل با تلفن پدرمان برای او پیامی تهدیدآمیز با این مضمون فرستاده بود؛ «پدر و مادرت پیش ما هستند، اگر نیایی فردا قیافه‌ات دیدنی است...». وقتی این پیام را دیدم مطمئن شدم اتفاقی افتاده است. همان موقع با برادر «سیروس» تماس گرفتم. قرار شد او از برادرش خبر بگیرد و به ما زنگ بزند اما چند ساعت بعد او هم دیگر تلفنش را جواب نداد. ساعت 9 شب دیگر نتوانستم بی‌خبر بمانم و با خواهرم به خانه «سیروس» رفتیم.

خواهرم در حیاط را باز کرد. از آنجا که برق اتاق روشن بود اما هیچ صدایی از داخل خانه نمی‌آمد، به او پیشنهاد کردم با کلانتری تماس بگیریم. اما مأمور پلیس که آمد از ما خواست همراهش به کلانتری برویم. آنجا بود که فهمیدیم چه بلایی سرمان آمده است و «سیروس»؛ پدر و مادرم و دو دخترش را به طرز فجیعی به قتل رسانده است. برادرانش می‌گفتند از ساعت یک و نیم تا سه جلوی خانه در می‌زدند اما «سیروس» در را رویشان بازنکرده. دست آخر وقتی او سماجت آنها را می‌بیند در خانه را باز می‌کند و اجساد را نشان‌شان می‌دهد.»

وی در ادامه گفت: «سیروس بوکسور حرفه‌ای نبود. او مربی بدنسازی بود و چند سال قبل با برادرش باشگاهی اجاره‌ای را اداره می‌کردند. چند سال اخیر سرمایه‌اش را در کار خرید و فروش موتورسیکلت و ماشین و گاهی هم خانه انداخته بود. نه اعتیاد داشت و نه مشروب خور بود اما عصبی و پرخاشگر بود. دلم برای خواهرزاده هایم می‌سوزد که حسرت رفتن به رستوران، سینما و یک تفریح دلخوش‌کننده به دلشان ماند و ناکام از این دنیا رفتند. با سیروس قبل از جدایی خواهرم رفت و آمد داشتیم او واقعاً میهمان نواز بود اما افسوس... «سیروس» خانواده خیلی محترمی دارد با آنها هم خوب نبود و مدام با خواهر و برادرهایش دعوا می‌کرد و بیشتر اوقات با همه قهر بود.»

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 27
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 6
  • DE ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
    41 25
    آخه به برادرش چه "حتی گفتم گوشی‌اش را خاموش کند تا پیامک‌های سیروس را نبیند." همه این اختلاف ها بدلیل دخالت بیجا اطرافیان ،بجای ریش سفیدی و میانجیگری است.قبلاً بابا بزرگ دایی عمو و کسی حتی همسایه خودش شورای حل اختلاف بود.
    • کوروش IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
      20 6
      حالا تو چرا شدی وکیل مدافع قاتل؟
    • IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
      7 17
      به نظرمیرسه همه این فاجعه زیرسر زن قاتله،اون درطول این19بیست سال به عناوین مختلف روی مخ شوهرش بوده در قاتل عقده وکینه غیرطبیعی ایجادکرده و این کینه هاکم کم جمع شده وتبدیل به کوهی ازانتقام شده وقاتل به دنبال یک بهونه کوچیک این کوه کینه روخالی کرده روی اون چهارنفرنگون بخت وبه نظرم اگرتعدادبیشتری هم کنارش بودن اونهارم میکشته ،صددرصدقاتل هم به دارمجازات آویخته میشه واون زن نادان ونفهم هم بخاطرخودخواهیاش وزخم زبونهاش بایدیک عمردرداغ عزیزانش بسوزه وهزارتاناراحتی بگیره،بهترنیست باچشمی بازازدواج بکنیم وبعدازازدواج سطح توقعاتمونوبیاریم پایین ودرزندگی صبورباشیم وباهمسروفرزندان مهربان وبجای دنبال تجملات به دنبال درست زندگی کردن که همانارضایت پروردگاره باشیم؟اتفاقاتی که بخصوص درسه دهه گذشته درکشورافتاده ریشش مادی گری وتجمل پرستی ودنبال لذتهای زوددگذر بودن بوده بایدزودترکارهای اساسی بشه وگرنه شاهدبدترازاینهاخواهیم بود.
    • IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
      19 1
      1545 حرف مفت زدی و نوشتی و تایید کردن .‌من هر چی میخوام نظر تو مشرق ننویسم ولی میبینم کاربراش ... بیش نیستن باید جوابتون رو بدم ..تو به چهره ی پدرومادر اون همسرقاتل نگاه کن بجز مظلومیت چیز دیگری میبینی ؟؟دخترشون هم قطعا مثل خودشون بوده که بیست سال با کسی که مشخصه سادیسم داشته زندگی کرده...تو ندیدی مردی که سادیسم داشته باشه و به عطسه ی اطرافیانش هم ایراد بگیردقاتل یک احمق جانی و خودخواه بوده اگر خودخواه نبود خودشو میکشت نه اطرافیانش را ، کمتر ...بنویسید مشرق هم تایید کنه.
  • ناشناس IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
    42 12
    این جنایت هولناک توسط این فرد جنایتکار و بی احساس، به شدت موجب عصبانیت و تحریک احساسات عمومی و ناراحتی و نگرانی شهروندان و ایرانیان شده است از مقامات قوه قضائیه خواهشمندیم با سرعت به این پرونده رسیدگی کرده و قاتل را اعدام کنند.
    • IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
      12 5
      فکر میکنی اعدام کنن خوب میشه خود این فرد اعدام هم نشه آزادش کنن ظرف دوروز خودکشی میکنه.............
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
    4 0
    تسلیت می گویم اما ای کاش کسی باشد صدای فاجعه را در زیر گوش شهر زودتر بشنود و پیشگیری کند
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
    3 0
    در محله شان عزای عمومی به پاست همه در شوک هستند
  • بي نام IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
    4 0
    فقط اعدامش كنن ؟ بايد به بدترين نحوه ها شكنجه ش بكنن روزي صدبار بميره وزنده بشه
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
    5 0
    جنایت کار دیوانه .برو به جهنم
  • عابدین IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
    7 8
    این آدم اعتیاد نداشت و مشروب نمیخورد ... ولی کاملا معلومه که از مشکلات شدید روانی رنج میبرده و نباید خانواده و اطرافیان در زندگی آن دخالت میکردند ... قطعا داستان به این شکل که میگن نیست ... لطفا دخالت بیجا نکنید اگر میتوانید کمک کنید تا شاهد چنین اتفاقات وحشتناک نباشیم ... همین که برادر به خواهرش گفته گوشیتو خاموش کن ...یعنی چی ؟ این دخالت نیست ؟ شاید با جواب دادن به اس امساش و نهایتا صحبت کردن از بروز این اتفاق جلوگیری میشد .. متاسفم
    • IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
      3 0
      اما قطعا مشروب خور بود که به این حد عقلش رو از دست داده و این کار رو کرده. حتی حیوان هم اینگونه نیست
  • سید رضا IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
    8 1
    چرایی پیدایش عواملی در جامعه که موجب این حوادث تاسف بار می شوند ؛ باید ریشه یابی شود ! اینگونه جنایات را ؛ ما قبلا در اخبار کشور های خارجی می شنیدیم !
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
    8 0
    روانی
  • محسن IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
    9 0
    واقعا چی میشه به این پدر گفت؟؟ متاسفم؟؟؟؟؟
  • IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
    14 0
    خیلی نفرت انگیزه که تو این قضیه یکی کامنت گذاشته بود که زنها هستند که بی مروت و بی رحم هستند و کوتاهی اونها باعث این اتفاقات می شه... واقعا زنها حواستون رو جمع کنید که دست از پا خطا کنید یه مرد مثل سیروس میاد و خفه تون می کنه. ظاهرا از دید اون اقای بی سواد دنیا انگار اینطوریه. مراقب باشید تحریک به قتلشون نکنید
    • IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
      2 7
      چطور وقتی زنی شوهرش رو به فجیع ترین شکل ممکن میکشه خیلی راحت و ریلکس میگید میخواست زن رو طلاق بده یا اینکه اگر قانون حق طلاق به زن میداد اینطور نمیشد !؟
  • US ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
    3 6
    زنی که دوتا دختر بزر گشو گذاشته و رفته اونم اولیش دانشجو بود رشته حقوق هیچ چیز حالیش نیست تنها جان خودش براش مهم بوده گناهش کمتر از پدر بچه ها نیست
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
    6 0
    میذاشتی صورت دیدنی این جنایت کار را مردم تماشا کنن.
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
    2 6
    انقدر سر شوهراتون قر نزنید قتلی بشه شما خودتون بدبخت میشید.
  • IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
    1 2
    نتیجه انتخاب غلط و قطعا احمقانه و خرکی آن خانم.
  • IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
    4 0
    دیگه چرا دختراشو کشته؟
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
    6 0
    شهر پر است از دیوانه هایی که آزادانه در شهر میچرخند .اینقدر برای اون دو دختر متاسفم که حرفی برای گفتن ندارم
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
    0 3
    به خدا همه به خاطره بدبختی است'به خاطره نداری'بخدا یک سری تو فشار هستند'موقعیکه زن مرد جدا شوند این مشکلات پیش میاید'خدارحمت کنه'خدا صبر بده به خانوادها
  • IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
    1 0
    واقعا جالبه ! اکثر این دوستان با اینکه کوچکترین اطلاعاتی از وضعیت زندگی این خانواده ندارند خیلی راحت نظر میدن ... ظاهرا تنها چیزی که برای این مردم مهم نیست این است که این مثلا آدم چهار انسان بی گناه را به شکلی فجیع کشته !!!
  • حامد IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
    3 0
    چقدر باید فرد خبیث باشد که دو دختر جوان بیگناه خود را به قتل برساند. پدر زن و مادر زن پیر بیگناه را نیز به قتل برساند. در میان عرب جاهلیت برخی دختر را زنده بگور می کردند. این از عرب جاهلیت هم خبیث تر و پلید تر است
  • نادر اروجی IR ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
    0 2
    باسلام همه مشکلات راه حل دارند اگر از زندگیش ناراضی بود میشداز خانومش جدا بشه الان هم از خانوادش جدا شده منتها با بی عقلی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس