کد خبر 904066
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰
کشتی نمایه

با برگزاری مراسم قرعه کشی ۴ وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی جهان، رضا اطری در وزن ۵۷، امیر حسین مقصودی در ۶۵، عزت‌الله اکبری در ۷۹ و علیرضا کریمی در ۹۲ کیلوگرم رقبایشان را شناختند.

به گزارش مشرق، مراسم قرعه کشی ۴ وزن دوم کشتی ازاد قهرمانی جهان ۲۰۱۸ در مجارستان برگزار شد و ۴ نماینده ایران رقبای خود را شناختند. کشتی گیران ایران در چهار وزن دوم هم از قرعه دشوار بی نصیب نبودند و کار دشواری پیش رو دارند.

در وزن ۵۷ کیلوگرم رضا اطری نفر سوم آسیا در دور اول در دیداری سخت به مصاف بخبایار اردنبات قهرمان بازی‌های آسیایی و نفر سوم جهان از مغولستان می‌رود. برنده این کشتی به مصاف آندریف از بلاروس می‌رود. کشتی‌گیران روسیه،گرجستان و کوبا نیز در سمت جدول اطری قرار دارند. اطری در بازیهای آسیایی به این کشتی گیر مغول باخته بود.

در وزن ۶۵ کیلوگرم امیر حسین مقصودی نفر دوم جوانان جهان در قرعه‌ای بسیار سخت در دور نخست باید به مصاف ولادیمیر خینچگاشویلی قهرمان المپیک ریو از گرجستان برود. برنده این کشتی باید به مصاف کلیچ سالایا از ترکیه برود. کشتی‌گیران روسیه و آمریکا نیز در سمت جدول مقصودی قرار دارند.

در وزن ۷۹ کیلوگرم عزت‌الله اکبری در دور نخست با جانی بور از فرانسه مبارزه می‌کند و در صورت برتری باید به مصاف برنده مبارزه کشتی‌گیران مجارستان و ژاپن برود. رشید قربان‌اف از ازبکستان و جبرییل حسن‌اف از اذربایجان نیز در سمت جدول اکبری قرار دارند. اکبری نسبت به سایر کشتی گیران ایران قرعه بهتری دارد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم علیرضا کریمی نیز با قرعه سختی روبرو شد. وی در دور اول با ریکاردو بائز از آرژانیتن مبارزه می‌کند و در صورت برتری باید به مصاف شریف شریف‌اف قهرمان المپیک لندن از آذربایجان برود. مارساگاشویلی از گرجستان، کاکس از آمریکا و تساکولوف از روسیه نیز در سمت جدول کریمی قرار دارند و از بین این کشتی‌گیران یک نفر فینالیست می‌شود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس