کد خبر 903931
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۰
چسب زخم

اگر تا به امروز از چسب های زخم تنها برای التیام زخم های بدن استفاده می کردید، حالا می توانید از چسب های الکترونیک خاصی بهره بگیرید که شما را از وجود استرس زیاد مطلع می کنند.

به گزارش مشرق به نقل از نیواطلس، این چسب کوچک سفید رنگ الکترونیک دارای اجزا و امکانات متنوعی است که می تواند فرد را از استرس بالا آگاه کند.

چسب یادشده که Vital Scout نام دارد، توسط شرکتی به نام VivaLNK تولید شده و در برابر آب هم مقاوم است. چسب یادشده بر روی پوست فرد و در بالای سینه در نزدیکی قلب چسبانده می شود و باید حداقل 48 ساعت در این بخش از بدن باقی بماند.

بیشتر بخوانید:

چسبی که زخم را با انتشار گاز التیام می‌بخشد

این برچسب مجهز به یک باتری هم هست و با هر بار شارژ می توان تا 72 ساعت از برچسب مذکور استفاده کرد. یک حسگر ویژه سی جی دی نیز ردگیری ضربان قلب را ممکن می کند و با بررسی تغییرات آن می توان میزان استرس در فرد را مشخص کرد.

کنترل مدت زمان خواب، کیفیت خواب، مدت زمان فعالیت بدنی و ارسال این اطلاعات از طریق بلوتوث به یک اپلیکیشن سازگار با اندروید و iOS از جمله دیگر مزایای چسب الکترونیک مذکور است. برنامه یادشده با تهیه یک گراف از سطوح استرس فرد در طول روز زمان تشدید آن را هم مشخص می کند و در صورت رسیدن میزان استرس به سطحی خطرناک از طریق اپلیکیشن برای وی پیام هشدار ارسال می کند.

هزینه استفاده از این محصول با هشت نوار چسب 149 دلار است و خرید هر چسب الکترونیک اضافه هم 6 دلار هزینه دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس