یزدانی و تیلور

حسن یزدانی آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم در نخستین مسابقه خود در رقابت‌های جهانی مجارستان مقابل دیوید تیلور از آمریکا شکست خورد.

به گزارش مشرق، در نخستین روز از مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان در مجارستان، حسن یزدانی آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم در نخستین مسابقه خود با نتیجه ۱۱ بر ۶ مقابل دیوید تیلور از آمریکا شکست خورد تا منتظر ادامه مبارزات این کشتی گیر باشد تا در صورت حضور تیلور در دیدار فینال شانس کسب مدال برنز را داشته باشد. (فیلم)

یزدانی کشتی را هجومی آغاز کرد و موفق شد تایم نخست را ۶ بر ۲ به پایان برساند با آغاز ۳ دقیقه دوم تیلور از خستگی حسن یزدانی استفاده کرد و نتیجه را به تساوی بکشاند. تیلور باز هم به حمله‌های خود ادامه داد و یزدانی را در خاک نشاند تا ۸ بر ۶ جلو بیفتد. وی در ادامه نیز یک امتیاز دیگر گرفت تا ۹ بر ۶ جلو بیفتد. تیلور باز هم یزدانی را کاملا خسته بود در خاک خود نشاند تا به برتری ۱۱ بر ۶ برسد.

یزدانی که آخرین شکستش به رقابت‌های جام جهانی در سال ۲۰۱۷ در کرمانشاه برمی‌گشت نیز مغلوب همین تیلور آمریکایی شده بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
    15 10
    اگر علت ریشه ای و اصلی شکست حسن یزدانی و امثال ایشان رو بگم باور میکنید و بهم برچسب نمیزنید؟ دلیل شکست ورزشکاران ما و تیمهای ما(والیبال) در مقابل تیمهای آمریکا و ورزشکاران آمریکا اینه که متاسفانه روحانی و دولتش با رفتارهای ذلیلانه خودشون روحیه عزت و خودباوری ایران و ایرانی رو در مقابل آمریکا و آمریکایی ضعیف کردن. اگر دروغه منو لعنت کنید
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
    5 6
    درسته
  • سعید IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
    4 9
    باسلام به این دوست عزیزمون بایدبگم که بنده مخالف نظرایشان هستم هرکسی خوب تمرین وتمرکز روی حرکات خودداشته باشدمطمئنا"پیروز خواهدشدبدلیل اینکه بنده یک ورزشکارم هم رزمی کارکردم وهم کشتی که درهردوتقریبا"موفق بوده ام البته نه سطوح بین المللی
  • IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
    3 8
    تو دیگه چه احمقی هستی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس