کد خبر 903782
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲
قدوس

امروز در ادامه بازی های هفته دهم لوشامپیونه ورزشگاه زیبا و خاطره انگیز پارک دوپرنس میزبان جدالی حساس با حضور اولین ستاره ایرانی تاریخ این رقابت ها خواهد بود.

به گزارش مشرق، پاریسن ژرمن صدرنشین بلامنازع لوشامپیونه در خانه با انبوهی از ستاره های گران قیمت میزبان آمیان خواهد بود، تیمی که با در اختیار داشتن سامان قدوس ستاره دوملیتی ایران امیدوار به خلق شگفتی گام به پاریس گذاشته است. جدالی بین دو تیم با سرنوشت و سابقه متفاوت که رسانه های فرانسه به آن جنگ اربابان و کارگران لقب داده اند.


پی اس جی یکی از معدود تیم های این فصل اروپا محسوب می شود که رکورد 100 درصد پیروزی در تمامی بازی های فصل را به خود اختصاص داده است. توماس توخل سرمربی آلمانی با دراختیار داشتن کلکسیونی از ستاره های سرشناس موفق شده همان راهی که از سال ها پیش پاریسی ها با اونای امری سرمربی اسپانیایی این روزهای آرسنال استارت زدند را ادامه داده و تیمی به مراتب تاکتیکی تر و قدرتمند تر روانه میدان کند.

سایت آفتون بلات سوئد؛در روزی که نیمار با توجه به فشردگی بازی های باشگاهی و ملی به میدان نمی رود تا برای بازی حساس با ناپولی در لیگ قهرمانان آماده باشد همه نگاه ها به سامان قدوس دوخته شده است.

توخل برای بازی امروز با وجود این که به نیمار، تیاگو سیلوا و مونیر به دلیل خستگی و فشار زیاد استراحت داد و همچنان از نفراتی همچون دنی آلوز، کورزووا و داگبا به دلیل مصدومیت نمی تواند بهره ببرد اما باز هم در هر پست حداقل دو ستاره سرشناس داخل زمین و روی نیمکت در اختیار دارد. از درون دروازه بگیرید که جی جی بوفون افسانه ای به میدان می رود تا خط حمله که زوج ویرانگر و غیرقابل مهار کاوانی- امباپه لرزه بر اندام هر ساختار تدافعی می اندازد.

پوستر رسمی مصاف دو تیم پی اس جی با آمیان که از ادیسون کاوانی به عنوان بخت اصلی گلزنی در این بازی نام برده شده است.

پاریسی ها که از امروز جام قهرمانی اروپا را به صورت نمادین جلوی موزه لوور پاریس به نمایش می گذارند تا به استقبال بازی های بزرگ معتبرترین تورنمنت باشگاهی اروپا بروند امروز در خانه چشم به ثبت رکورد دهمین برد متوالی در لاشامپیونه دوخته اند آن هم مقابل تیمی مثل آمیان که در هر چهار دیدار رسمی گذشته خود مقابل پی اس جی در حسرت برد مانده تا امروز چشم به خرید شگفت انگیز تابستانی خود سامان قدوس برای شکست این طلسم بدوزد.

سران باشگاه پی اس جی از صبح امروز جام قهرمانی اروپا را جلوی موزه لوور به نمایش گذاشتند تا حساسیت بازی های لیگ قهرمانان و رویارویی با ناپل ایتالیا را به اوج خود برسانند.

بازیکن برتر یک ماه گذشته آمیان از دید طرفداران این باشگاه کوچک امروز انگیزه های زیادی برای ادامه درخشش برابر بزرگ ترین باشگاه فرانسه دارد، باشگاهی با ستاره هایی بزرگ که رویارویی با آنها جزو آرزوهای بزرگ هر فوتبالیستی است. سامان با نمایشی که در اولین حضور خود در لاشامپیونه ارائه داد در حال حاضر بهترین بازیکن آمیان معرفی می شود به خصوص با قدرتی که در زدن ضربات ایستگاهی و شوت های شگفت انگیز از خود بروز داده است.

سایت lig1 فرانسه از سامان قدوس به عنوان یکی از 5 بازیکن تاپ این فصل لاشامپیونه نام برد و مدعی شد ستاره ایرانی با چهار شوت داخل چارچوب بهترین آمار ممکن را از خود به ثبت رسانده است.

علاوه بر سامان می تواند از گانسو برزیلی نیز به عنوان دیگر مهره کلیدی آمیان در جنگ بزرگ پاریس نام برد، ستاره ای سرشناس که بعد از پیوستن قدوس در تابستان از فوتبال اسپانیا جدا و راهی فرانسه شد تا زوجی رویایی با ستاره ایرانی در ساختار تهاجمی آمیان تشکیل شود. ملی پوش سابق برزیل امروز با توجه به رویارویی با برخی از هموطنان خود که تا یکی دو سال قبل کنار آنها برای سلسائو به میدان می رفت انگیزه های زیادی دارد تا بدرخشد از همین رو می توان از او و سامان به عنوان امیدهای اصلی کریستوف پلیسیر سرمربی آمیان برای فرار از جهنم پاریس نام برد.

گانسو هافبک برزیلی یکی از امیدهای اصلی پلیسیر سرمربی آمیان در میانه میدان محسوب می شود تا در جنگ های تن به تن با هافبک های سرشناس پاریسی ها کم نیاورند.

جدال امروز دو تیم از ساعت 18:30 به وقت تهران آغاز می شود، جدالی که می توانید به صورت زنده آن را از شبکه اینترنتی آنتن تماشا کنید. سامان قدوس با به ثمررساندن سه گل در بازی های این فصل لاشامپیونه و ساختن دو گل دیگر در مجموع 335 دقیقه حضور در زمین ارزشمندترین مهره آمیان لقب گرفته که طی 6 حضور در میدان دو بار بین تیم های منتخب نیز قرار گرفته است. از همین رو باید منتظر ماند و دید امروز شلیک های شگفت انگیز او می تواند لرزه بر تن پاریسی ها بیاندازد یا ...


این پنجمین رویارویی پی اس جی با آمیان در تاریخ فرانسه است. در چهار مصاف قبلی از سال 2008 تا کنون پاریسی ها صاحب سه برد و یک تساوی شده اند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس