کد خبر 903703
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰
قتل

مرد معتاد که به خاطر مشکلات مالی و خانوادگی به بن‌بست رسیده بود پس از قتل همسر و دختر 9 ساله‌اش به زندگی خود پایان داد.

به گزارش مشرق، حوالی ظهر چهارشنبه 25 مهر ساکنان محله «سر میدان» شهرستان فیروزآباد فارس با شنیدن صدای شلیک‌های پی در پی که از خانه همسایه به گوش می‌رسید وحشت زده به آنجا رفتند اما پس از ورود به خانه با پیکرهای خونین سه عضو خانواده رو به رو شدند. با اعلام موضوع به پلیس دقایقی بعد مأموران پلیس به محل حادثه رفتند.

بیشتر بخوانید:

قتل فجیع ۴ عضو یک خانواده در خیابان نبرد

سرهنگ کاووس محمدی - معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس - در این باره به پلیس گفت: نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد پدر خانواده پس از قتل همسر و دختر 9 ساله‌اش با شلیک اسلحه شکاری به زندگی خود نیز پایان داده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه بلافاصله پس از هماهنگی قضایی اجساد به پزشکی قانونی انتقال داده شد، خاطرنشان کرد: در تحقیقات فنی و تخصصی پلیس مشخص شد که پدر خانواده به علت اعتیاد و فقر مالی با شلیک اسلحه سوزنی پس از به قتل رساندن همسر و دختر 9 ساله اش، به زندگی خود نیز پایان داده است.

محمدی با اشاره به اینکه در کنار اجساد یک قبضه اسلحه نیز کشف شد، گفت: بسیاری از خانواده‌هایی که قتل در آنها رخ داده گرفتار اختلافات خانوادگی، مسائل و معضلات اجتماعی مانند اعتیاد و غیره بوده‌اند.

برای پیشگیری از این فجایع خانواده‌ها باید با مراجعه به مراکز مشاوره مشکلات خود را حل و فصل کنند تا شاهد این حوادث تلخ نباشیم.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
    0 1
    راستی از کجا فهمیدید که معتاد است؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس