کد خبر 903622
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۹
دایی

علی دایی، سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: در بازی با استقلال روی اشتباه بچه‌گانه گل خوردیم.

به گزارش مشرق،‌ علی دایی پس از شکست 2 بر یک تیمش مقابل استقلال گفت: بازی خیلی خوبی بود. نیمه اول هر دو تیم موقعیت زیادی خلق کردند. ما بعد از اینکه گل اول را زدیم، می‌توانستیم گل دوم را هم بزنیم، اما متأسفانه این اتفاق رخ نداد تا روی اشتباه بچه‌گانه گل بخوریم. متأسفانه دو مدافع کناری ما آفساید را پر کرده بودند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا افزود: بعد از گل ما داوری طور دیگری شد و در چند صحنه می‌توانست به بازیکنان استقلال کارت بدهد، اما این کار را نکرد. این مسئله باعث شد آنها راحت‌تر بازی کنند. طارق همام بازیکن استقلال باید اخراج می‌شد که داور این کار را نکرد.

دایی عنوان کرد: در نیمه دوم استقلال بهتر از ما بازی کرد. زمانی که ما مسلط‌تر بودیم بهتر بازی می‌کردیم که داور بازی آن پنالتی را برای استقلال گرفت. شاید بپرسید چرا آن همه به داوری اعتراض می‌کردم، داور چهارم گفت هند بوده و من پرسیدم چه هندی، اما در پایان بازی و با هماهنگی با ناظر مسابقه گفتند خطا بوده است. متأسفانه داور چهارم بازی هند اعلام کرد. دقایق آخر بازی می‌توانستیم گل مساوی را بزنیم، اما حسینی توپ را به خوبی گرفت. حق ما نبود که شکست بخوریم و بازی حداقل باید مساوی می‌شد. به استقلالی‌ها تبریک و به بازیکنان خودم خسته نباشید می‌گویم و سعی می‌کنیم در بازی‌های بعدی شرایط‌مان بهتر شود.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در خصوص اینکه تیمش در 10 دقیقه ابتدایی بازی خوبی انجام داد، اما بازیکنانش خیلی زود خسته شدند، اظهار داشت: همانطور که گفتم، ما ابتدای بازی خیلی خوب بودیم و به گل هم رسیدیم، اما بعد از گل ما نحوه سوت زدن داور را ببینید که فرق کرد. در صحنه‌های 50-50 سوت‌ها به نفع استقلال بود و یکی از آن صحنه‌ها را بگویید که به نفع ما گرفته شد. بازیکنان ما می‌پریدند که سر بزنند و با اینکه هیچ اتفاقی رخ نمی‌داد، اما داور به نفع استقلال خطا می‌گرفت. بازیکنان من هم زود خسته شدند. علی دشتی تا زمانی که در زمین بود انگیزه زیادی داشت و تا زمانی که خسته نشده بود، خوب بازی می‌کرد.

دایی در واکنش به این پرسش که داوری‌ها در چند بازی علیه سایپا بوده و با این شرایط نگران دیدار جام حذفی مقابل سایپا نیست، گفت: با این مسائل کاری نداریم و اگر صحبت کنیم، محروم یا جریمه می‌شویم. در بازی با نفت مسجدسلیمان هم این اتفاقات افتاد و من جریمه شدم. دیگر این مسائل دست ما نیست و امیدوارم داوران خوب قضاوت کنند. در همه مسائل وجدان بزرگ‌ترین محکمه ماست. بعد از بازی هم من باید ببینیم چه کرده‌ام و داوران هم باید ببینند چه کار کرده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس