کد خبر 903617
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۹
الحاجی گرو

مهاجم تیم فوتبال استقلال به شایعه جدایی‌اش از استقلال در نیم فصل مسابقات لیگ برتر ایران واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، الحاجی گرو، مهاجم نیجریه‌ای تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی تیمش مقابل سایپا در هفته نهم مسابقات لیگ برتر راجع به مسابقه اظهار داشت: ما از همان دقایق ابتدایی مسابقه به فکر شکست دادن سایپا بودیم و به استثنای گلی که خوردیم، سراسر حمله کردیم و موقعیت های خوبی هم داشتیم.

وی در واکنش به این سوال که چرا از ابتدا در ترکیب 11 نفره حضور نداشت، گفت: من فصل اول حضورم در استقلال است و در فوتبال حرفه ای هر بازیکنی که به تیم جدیدی می‌رود به زمان نیاز دارد تا با شرایط تیم جدید خودش را وفق دهد.من هم به زمان نیاز دارم با شرایط استقلال تطبیق پیدا کنم.

مهاجم نیجریه‌ای افزود: من به عنوان یک بازیکن سخت تمرین می کنم و از همه تلاشم را می‌کنم تا بتوانم نظر مساعد کادرفنی را جلب کنم و در ترکیب ثابت استقلال بازی کنم.

گرو در واکنش به این سوال که گفته می شود شما در نیم فصل از استقلال جدا خواهید شد، گفت: خیر اصلا چنین شایعه ای صحت ندارم. من با استقلال قرارداد دارم و و بدون توجه به چنین شایعاتی به کارم در استقلال ادامه می دهم. از حضورم در این تیم راضی هستم و سخت تمرین خواهم کرد تا بتوانم بازیکن تاثیرگذاری برای استقلال باشم. علاوه بر این می دانم که مدیران باشگاه استقلال نیز از من راضی هستند و با گذشت زمان وضعیت بهتری در تیم خواهم داشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس