کد خبر 903557
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
ژاوی

کاپیتان پیشین بارسلونا به حمایت از لیونل مسی پرداخت و پاسخ اسطوره فوتبال آرژانتین را داد.

به گزارش مشرق، به نقل از الموندو، چند روز قبل مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین سخنانی را درباره مسی بر زبان آورد که واکنش‌های زیادی را به دنبال داشت.

این بار نوبت به ژاوی رسید تا به دفاع و حمایت از هم‌بازی پیشین خود بپردازد.

کاپیتان السد قطر گفت: از نظر من مسی چه در زمین و چه بیرون از زمین کاپیتان و رهبری باور نکردنی است. چه بسا او کاپیتانی آرام در رختکن باشد اما او زیبا است و شخصیت قوی دارد. مسی توانایی‌های باور نکردنی دارد. هر کسی حق دارد که نظر خود را بر زبان آورد اما من باید بگویم که اصلا موافق مارادونا نیستم.

او ادامه داد: موافق این نیستم که بازیکنان قدیمی به انتقاد از بازیکنان جدید بپردازند چرا که هر بازیکنی عصر و زمان خاص خود را دارد. صحبت‌های من تنها متوجه مارادونا نیست. من به صورت کلی می‌گویم که واقعا انتقاداتی را که متوجه مسی است نمی فهمم. او سال به سال در حال بهتر شدن است و دست به هر کاری در میدان می‌زند. مسی گل می‌زند، بازی‌سازی می‌کند و در کارهای دفاعی هم شرکت می‌کند. او ۱۴ سال است که می‌درخشد و اجازه دهید که در سال‌های باقیمانده از فوتبال این بازیکن هم‌چنان از بودن او در میدان لذت ببریم.

ژاوی درباره احتمال بازگشت مسی به تیم ملی آرژانتین گفت: چرا برنگردد؟ مسی نیاز به استراحت دارد تا در آرامش تصمیم خود را بگیرد. او بهترین بازیکن جهان است و به تاریخ‌سازی فکر می‌کند. براین باور هستم که مسی دیر یا زود به تیم ملی برمی‌گردد. او شخصی است که عاشق رقابت کردن است. مسی هیولایی است که همیشه به پیروزی فکر می‌کند. بازیکنی که از بازی در کنار مسی استفاده نمی‌کند بدون شک بازیکن خوبی نیست. در بارسلونا نهایت تلاش خود را به کار می‌بردیم تا مسی احساس راحتی کند چرا که می‌دانستیم او بهترین است. افتخار می‌کنم که چندین سال با این بازیکن بزرگ هم‌بازی بودم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
    2 0
    مارادوناسالهاست که باادبیات منقلی حرف می زنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس