محمدمهدی طهرانچی

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به چالش بوجود آمده در خصوص داوطلبان رشته ­های پزشکی این دانشگاه گفت: اتفاقی که در حوزه پزشکی افتاد، منجر به برکناری مدیران ناکارآمد شد.

به گزارش مشرق به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی طهرانچی با بیان اینکه تحول در ساختار و فرهنگ سازمانی، یکی از ارکان تحول در دانشگاه است، اظهار داشت: برای مسیر پیش روی دانشگاه آزاد اسلامی، افق ۱۴۰۴ را ترسیم کرده­ ایم که بتوانیم در این افق به انتخاب اول داوطلبان، پژوهشگران و اساتید تبدیل شویم.

بیشتر بخوانید:

اشتباهی عجیب در نتایج کنکور ۹۷ رشته‌های پزشکی

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه منافع مردم را بر منافع سازمان ارجح می ­دانیم، خاطرنشان کرد: نسبت به این موضوع حساس هستیم که منافع سازمان باید در راستای منافع مردم و نظام باشد و حرکت علمی که سال­ها در دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شده را در افق بلند پیش بریم.

وی با اشاره به چالش بوجود آمده در خصوص داوطلبان رشته ­های پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اتفاقی که در حوزه پزشکی افتاد، منجر به برکناری مدیران ناکارآمد شد و دلیل ایجاد این مشکل آن بود که برخی از واحدها در ظرفیت ذخیره تا جایی که می­‌توانستند دانشجو ثبت ­نام کردند و فقط به منافع واحد خودشان توجه داشتند نه منافع مردم و سازمان.

طهرانچی با اشاره به جابجایی دانشکده ­های واحد تهران مرکزی به مجتمع سوهانک گفت: این اقدام چابکی و توانمندی سازمانی دانشگاه آزاد اسلامی را نمایان کرد که ما در مدت اندکی توانستیم دانشکده­ های واحد تهران مرکزی، تهران جنوب و تهران غرب که در سطح شهر پراکنده بود را به حداکثر ۲ پردیس برای هر واحد کاهش دهیم. با این اقدام، سرمایه­ های واحدهای دانشگاهی نیز حفظ شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
    1 0
    مدرسه و دانشگاه و تحصیلات مفتیتون رو دیدیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس