گوشی موبایل نمایه

طرح کاهش تعرفه ارتباطی اپراتور اول موبایل برای استقبال از اربعین حسینی(ع) اعلام شد.

به گزارش مشرق، هم‌زمان با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی(ع) و در آستانه ثبت شکوه و جلوه‌ای دیگر از حضور گسترده مسلمانان اقصی‌نقاط جهان در راهپیمایی میلیونی و باشکوه اربعین، اپراتورهای بزرگ ارتباطی کشور نیز بار دیگر همچون سنوات گذشته همپای زائران ایرانی خود را برای برگزاری هر چه بهتر این مراسم به یادماندنی آماده کردند.

بیشتر بخوانید:

صحن حضرت زهرا(س) مفروش شد +عکس

نگاه تبعیض‌آمیز بانک مرکزی به "زائران اربعین" و مسافران آنتالیا

البته تاکنون به جز اپراتور اول ارتباطی، خبری از کاهش تعرفه رومینگ برای زائران اعلام نشده اما پیش‌بینی می‌شود که سایر اپراتورها نیز طرح‌های خود را به زودی برای میزبانی از زائران ارائه دهند.

تاکنون اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرده که به منظور رفاه حال زائران اربعین حسینی، تعرفه تماس رومینگ بین‌الملل شامل مکالمه، پیامک و اینترنت همراه مشترکان خود را در عراق کاهش داده است.

بر این اساس از روز سه‌شنبه (۲۴ مهر) تا روز جمعه (۱۱ آبان) سال جاری، تعرفه مکالمه مشترکان همراه اول با ایران دقیقه‌ای دو هزار و ۴۹۹ تومان، مکالمه دریافتی دقیقه‌ای ۸۹۹ تومان، مکالمه با شماره داخلی عراق دقیقه‌ای دو هزار و ۴۹۹ تومان، ارسال پیامک ۸۹۹ تومان به ازایِ هر پیامک و اینترنت همراه ۴۹۹ تومان به ازای هر مگابایت محاسبه می‌شود.

این اپراتور اعلام کرده که پیش از این، با تخفیف ویژه‌ای که ارائه می‌کرده، تعرفه هر دقیقه مکالمه با ایران سه هزار و ۳۰۰ تومان، دریافت مکالمه دقیقه‌ای سه هزار تومان، مکالمه داخلی عراق دقیقه‌ای هزار و ۷۰۰ تومان، ارسال پیامک هزار و ۳۰۰ تومان و هر مگابایت اینترنت همراه دو هزار و ۳۰۰ تومان بوده است.

در ادامه اطلاعیه آمده است که با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی(ع)، ظرفیت شبکه نسل دو، سه و چهار اپراتور اول برای مکالمه و اینترنت در پایانه‌های مرزی به بیش از دو برابر افزایش پیدا کرده است.

مانیتورینگ شبکه به صورت ۲۴ ساعته، بهینه‌سازی تمام مسیرهای منتهی به پایانه‌های مرزی، ایجاد شش نقطه برای دریافت سرویس وای‌فای در مسیر نجف تا کربلا از جمله اقدامات این اپراتور برای مراسم پیاده‌روی اربعین امسال است.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • LB ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
    0 0
    عمرا اگه بتونید خدمات دریافت کنید. یه دکل میذارن مخصوص سرویس دادن به صد تا خط، دورش چند هزار نفر آدم وجود داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس