محمدرضا سرشار

در عوض بلافاصله، با خواندن کتاب بی ادعا، بی هزینه برای بیت المال، صمیمانه، پرمحتوا، خوشخوان و شیرین "خاطرات آیت الله پسندیده" حالم خیلی خوش شد.

به گزارش مشرق، محمدرضا سرشار، نویسنده و منتقد ادبی در یادداشتی نوشت:

این روزها اگر مشکلی پیش نیاید و بگذارند سرم به کار خودم باشد مشغول نوشتن نقد رمانها و داستانهای بلند مربوط به انقلاب، برای تدوین کتابی که قول تحویل در سال ۹۱ آن را به پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی داده بودم هستم.

آخرین کتابی که در این ارتباط نقد کردم " سه دیدار با مردی که از فراسوی باور ما آمد" ( درباره زندگی امام خمینی) نوشته نادر ابراهیمی بود؛ کتابی که بی رودربایستی، مرور و نوشتن نقدش، ملال آور بود و حالم را بد کرد؛ و دلم برای مظلومیت انقلاب و امام و کتابخوانهای مذهبی و انقلابی عمیقا سوخت! به ویژه بیشتر به این سبب که سفارش دهنده و ناشرش یک نهاد فرهنگی مربوط به نظام مثل حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی (در زمان مدیریت آقای زم) بوده، و با هزینه بیت المال بی زبان نیز سفارش داده و نوشته و چاپ شده است؛ و بدتر اینکه چقدر هم ادعا پشتش خوابیده است!

در عوض بلافاصله، با خواندن کتاب بی ادعا، بی هزینه برای بیت المال، صمیمانه، پرمحتوا، خوشخوان و شیرین "خاطرات آیت الله پسندیده"_برادر بزرگ امام_ (به کوشش جواد مرادی نیا; نشر حدیث), حالم خیلی خوش شد؛ و افسوس خوردم که چرا این کتاب را زودتر نخوانده ام!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس