کد خبر 902982
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰
لاستیک

پس از نوسانات اخیر بازار و اوج‌گیری قیمت لاستیک، مدتی است نمایندگان شرکت‌های تولیدکننده و واردکننده لاستیک خودرو، اقدام به توزیع لاستیک با نرخ مصوب در بازار کرده‌اند.

به گزارش مشرق، به دنبال اتفاقاتی که در بازار ارز در کشور رخ داد، بازار بسیاری از کالاها از جمله لاستیک خودرو نیز دچار نوسان شد و قیمت آن به یکباره اوج گرفت تا جاییکه این موضوع باعث مشکلاتی برای خودروهای سنگین شد. مساله‌ای که برای حل آن توزیع لاستیک این خودروهای سنگین با قیمت مصوب در دستور کار دولت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

آخوندی از تامین لاستیک با ارز دولتی خبر داد

گزارش میدانی از بازار لاستیک در تهران حاکی است که توزیع لاستیک با قیمت مصوب تنها مختص خودروهای سنگین نبوده و تولیدکنندگان و واردکنندگان لاستیک خودروهای سواری و سبک نیز مدتی است اقدام به توزیع لاستیک با قیمت مصوب کارخانه در بازار کرده‌اند.

همچنین نمایندگی برخی از این شرکت‌ها برگ سبز خودرو، کارت ملی و حضور مالک خودرو را به عنوان شرایط و مدارک مورد نیاز خریداران اعلام کرده‌اند.

 در حال حاضر شرکت‌های یزد، دنا، بارز، گلدستون، سونار، تاندر و هانکوک اقدام به توزیع لاستیک خودروی سواری با قیمت مصوب از طریق نمایندگی‌های خود کرده‌اند که روند توزیع آن همچنان ادامه دارد ولی با توجه به اینکه توزیع آن به صورت محدود انجام می‌گیرد، زمان توزیع در برخی از نمایندگی‌ها از قبل تعیین نشده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس