کد خبر 902944
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۰
افشانی نمایه

جبهه اصلاح طلبان ایران در بیانیه‌ای تصریح کرد: از نمایندگان خانه ملت و اعضای شورای شهر انتظار می رود تا زمینه تداوم فعالیت شهردار تهران را فراهم کنند.

به گزارش مشرق، جبهه اصلاح طلبان ایران در بیانیه‌ای خطاب به منتخبان مردم در مجلس و شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: از نمایندگان خانه ملت و اعضای شورای شهر انتظار می رود تا زمینه تداوم فعالیت شهردار تهران را برای برون رفت از مشکلات فعلی فراهم کنند.

بیشتر بخوانید:

مذاکره هیأتی از سوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با «عارف»

احزاب اصلاح‌طلب از صدر تا ذیل در صف یارانه

در این بیانیه آمده است: کمتر از چهارده ماه از آغاز بکار شورای شهر پنجم تهران می گذرد و این در حالی است که براساس شنیده ها، احتمال تغییر شهردار فعلی تهران نیز بعنوان دومین شهردار این دوره قوت گرفته است و معلوم نیست که تحمیل چنین هزینه های گزافی به کلان شهر تهران که در نهایت موجبات بی ثباتی در مدیریت شهری را فراهم می کند، چگونه جبران خواهد شد و مشکلات عدیده پایتخت، تا چه زمانی در سایه این عدم ثبات مدیریت تداوم خواهد یافت.

اگرچه تمکین به قانون و محوریت آن در جامعه، پایه و اساس منطقی جامعه را تشکیل می دهد و همگان ملزم و متعهد به تمکین در برابر قانون هستند، اما واقعیت این است که براساس تفسیر برخی نمایندگان ملت، جایگاه شهردار تهران بعنوان مدیریت شهری پایتخت کشور با جمعیت چندین میلیونی، هم تراز با وزرای کابینه می‌باشد و از همین رو شهردار تهران در جلسات هیات دولت نیز شرکت می کند.

بر همین اساس و با عنایت به مستثنی شدن وزرا از قانون منع بکارگیری بازنشستگان از یکسو و لزوم تداوم ثبات مدیریت شهر تهران از سوی دیگر ، از نمایندگان خانه ملت و اعضای شورای شهر انتظار می رود تا زمینه تداوم فعالیت شهردار تهران را برای برون رفت از مشکلات فعلی فراهم کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • علی IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
    1 0
    همون محسن هاشمی رو بذارید شهردار . چمران هم بیاد تو شورا اگه ریگی تو کفشتون نیست ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس