هوشنگ نصیرزاده

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی، گفت: اگر علی خطیر گفته موضوع مطرح شده در مورد داریوش شجاعیان شایعه است حتما قرارداد او را ندیده است.

به گزارش مشرق، هوشنگ نصیرزاده در مورد وضعیت داریوش شجاعیان بازیکن استقلال و اینکه چک‌های استقلال برای این انتقال در وجه ماشین سازی پاس نشد، گفت:‌ ما در قردادمان تاریخ وجود داشت و هیچکدام از چک‌ها در تاریخ خودش پاس نشد. چک‌ها از طرف شیرازی اسپانسر استقلال در 3090 بود. بعد از این اتفاق اسپانسر استقلال تغییر کرد و دیگر پولی در این حساب نمی‌آمد که ما آن را برداریم. این چک‌ها را به باشگاه استقلال می‌بردیم  و آنرا با تاخیر بسیار زیاد تبدیل به پول می‌کردیم. وقتی به 26 اسفند سال 96 رسیدیم  متوجه شدیم استقلال پول ندارد و کارمندان آن هم مدت‌ها است که حقوق نگرفتند.  به همین خاطر با آنها کنار آمدیم  و منتظر بعد از عید شدیم. بعد از عید هم نتوانستیم پول‌مان را دریافت کنیم و مجبور به تنظیم شکایت و تعیین تکلیف این مسئله شدیم.

وی در مورد اینکه آیا خواستار بازگشت شجاعیان به ماشین‌سازی هستند، عنوان کرد: ما خواستار این مسئله نیستیم قراردادمان این موضوع را می‌گوید.

نصیرزاده در پاسخ به این سوال که علی خطیر اعلام کرده این یک بازی رسانه‌ای است و در هیچ جای دنیا این اتفاق نمی‌افتد که بازیکن به باشگاه سابقش بازگردد، اظهار داشت: خطیر این قرارداد را ندیده است. شجاعیان هم این قرارداد را ندیده است. قراردادی بین باشگاه‌ و بازیکن منعقد شده و بازیکن هم امضا کرده است.  این که هیچ کجای دنیا بازیکن بر میگردد که درست نیست. کمیته تعیین وضعیت باید در این مورد قضاوت کند. نه من، نه فتحی و نه خطیر نمی‌توانند در این مورد قضاوت کنند. این یک موضوع جدید در فوتبال ایران است. کمیته تعیین وضعیت به ما گفته تا به الان چنین موضوعی وجود نداشته و همچین قراردادی نوشته نشده است. در حال بررسی این مسئله هستند تا ببینند چه تصمیمی اتخاذ شود.

وی در مورد اینکه آیا امروز در ورزشگاه آزادی با فتحی در این مورد صحبت کرد، گفت: فتحی از دوستان قدیمی من است. زمانی که او رئیس کمیته انضباطی بود با هم در ارتباط بودیم. در این رابطه صحبتی نکردیم.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی در رابطه با حضور بانوان در ورزشگاه آزادی، خاطرنشان کرد: در این مورد ورود نمی‌کنم. زمانی که بانوان نبودند بابت نبودنشان انتقاد بود و حالا هم که هستند انتقاداتی هست. دیدید با آمدن بانوان اتفاق خاص نیفتد. امیدوارم این مسئله همیشگی شود و آنها در بخش خاصی از ورزشگاه که آنها را محفوظ نگه می‌داد حضور یابند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
    1 0
    نصیرزاده یک دلاله هیچ وقت دلالیی که برای حضور غیر قانونی خلعتبری در پرسپولیس انجام داد رو یادمون نمیره انتقالی در زمان غیر قانونی با دفاع نصیرزاده در برنامه نود که بعد از آن فیفا هم تیم اماراتی و هم پرسپولیس رو جریمه نقدی کرد ولی کمیته انضباطی ایران بازیهایی که به شکل غیر قانونی خلعتبری بازی کرد رو سه بر صفر نکرد!! !
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
    0 0
    این همه ماست مالی میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس