فدراسیون فوتبال نمایه

مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال گفت:اگر هم قرار باشد بانوان به ورزشگاه بیایند بخشی کوچک از استادیوم در اختیارشان قرار می‌گیرد و آنها صاحب نظران و اعضای تیم‌های ملی بانوان هستند ولی هنوز نهایی نشده است.

به گزارش مشرق، غلامحسین زمان‌آبادی مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال در خصوص  اینکه احتمال دارد بانوان امشب مجوز تماشای دیدار ایران و بولیوی در ورزشگاه آزادی را پیدا کنند گفت: ما تا ساعاتی دیگر نشستی را با حضور رئیس فدراسیون فوتبال برگزار می‌کنیم و و قرار است جزئیات این کار را بررسی کنیم.

وی افزود: به هر حال اگر هم قرار باشد کسانی به ورزشگاه بیایند بخشی کوچک از استادیوم در اختیارشان قرار می‌گیرد و آنها صاحب نظران هستند و اعضای  تیم‌های ملی بانوان هستند ولی هنوز جلسه تشکیل نشده است. ممکن است رئیس فدراسیون و بقیه به این جمع بندی برسند که زیر ساخت فراهم نیست.

زمان آبادی در پایان گفت: ما یک سال است به دنبال حل مساله هستیم و تلاش می‌کنیم که کار با آرامش جلو برود. به هر حال این موضوع یک مساله مهم است که  نیاز به بررسی دارد.

با توجه به صحبت‌های انجام شده قرار است تماشاگران از بانوان دیدار دوستانه ایران و بولیوی را از نزدیک تماشا کنند.

در حال حاضر تیم های ملی بانوان فوتبال و فوتسال به همراه ۱۰۰ هوادار از بانوان در کمپ تیم های ملی حضور دارند تا بعد از کسب مجوز نهایی از مراجع ذی‌صلاح  به سمت  ورزشگاه آزادی حرکت کنند و در جایگاه مخصوص مسقر شوند.

لازم به ذکر است که هنوز جایگاه بانوان در ورزشگاه آزادی مشخص نشده است.

دیدار دوستانه ایران و بولیوی از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
    1 7
    بخشی کوچک ! صاحب نظران !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس