بلیت هواپیما

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: چند روزی است قیمت‌ بلیت هواپیما در پروازهای خارجی بر اساس ارز سامانه نیما لحاظ شده است.

به گزارش مشرق، علی عابدزاده امروز در حاشیه افتتاح 10 پروژه در فرودگاه مهرآباد اظهار داشت: 50 تا 55 درصد شرکت‌های هواپیمایی ارزی است و در حال پیگیری هستیم تا شرکت‌های هواپیمایی از سامانه نیما ارز دریافت کنند.

وی با بیان اینکه شرکت‌های هواپیمایی می‌توانند با کمک بانک مرکزی ارز سامانه نیما دریافت کنند، گفت:‌ روند اختصاص ارز در این سامانه برای ایرلاین‌ها کند است که در جلسه‌ای که با رئیس کل بانک مرکزی داشتیم، خواستیم سرعت اختصاص ارز افزایش یابد.

وی درباره تأسیس ایرلاین جدیدی با محوریت شهر ساری بیان کرد: این شرکت هواپیمایی قواعد تأسیس ایرلاین را رعایت کرده و کفایت سرمایه دارد، این شرکت دو فروند هواپیمای عملیاتی دارد و در حوزه ناوگان استانداردها را اخذ کرده است.

بیشتر بخوانید:

۱۴ مرکز مجاز فروش بلیت پروازهای اربعین +جدول

عابدزاده درباره بدهی 16 میلیون دلاری شرکت‌های هواپیمایی به فرودگاه نجف اظهار داشت:‌ در حال پیگیری هستیم، این بدهی‌ها با اختصاص ارز سامانه نیما به شرکت‌های هواپیمایی تسویه شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شرکت هواپیمایی جدیدی به شرکت‌های فعلی تأسیس شد، گفت:‌ شرکت جدیدی در حال تأسیس است، اما به دلیل پاره‌ای موارد اطلاعات آن در آینده منتشر می‌شود.

وی درباره قیمت بلیت هواپیما اظهار داشت: این قیمت‌ها چند روزی است بر اساس نرخ ارز سامانه نیما در پروازهای خارجی محاسبه می‌شود و شرکت‌ها بر اساس سامانه نیما نرخ‌گذاری کرده‌اند.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری درباره ارسال قطعه از سوی شرکت هواپیمایی به شرکت بوئینگ برای تعمیرات گفت: شرکت‌های هواپیمایی با راهکار ارسال و دریافت قطعه آشنا هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس