حجتی

حجتی گفت: درباره تأمین کالاهای اساسی در کشور گفت: همه برنامه‌ریزی‌ها به طور کامل برای تأمین کالاهای اساسی انجام شده و حتی پیش‌بینی‌هایی انجام شده که در صورت طولانی شدن تحریم‌ها اجرایی خواهد شد.

به گزارش مشرق،‌ امروز وزیر جهاد کشاورزی در حاشیه دیدار با اعضای اتاق بازرگانی در جمع خبرنگاران درباره نرخ خرید تضمینی محصولات کشاورزی اعلام کرد: وزارت جهاد کشاورزی براساس قانون در مردادماه امسال فهرست خرید تضمینی محصولات کشاورزی را به سازمان برنامه و بودجه ارائه داده است و ما هم منتظر تصویب نهایی در شورای اقتصاد هستیم.

حجتی اقرار کرد که براساس قانون نرخ خرید تضمینی محصولات کشاورزی باید به موقع اعلام شود. 

بیشتر بخوانید:

رئیس اتاق بازرگانی: ۱۰سال به کشاورزی جفا کردند

وزیر جهاد کشاورزی در پاسخ به اینکه قیمت پیشنهادی قیمت گندم چقدر است و آیا افزایش صورت گرفته است، گفت:‌ ما هم منتظر تصویب نهایی هستیم که اعلام شود. 

وزیر جهاد کشاورزی همچنین درباره تأمین کالاهای اساسی در کشور گفت: همه برنامه‌ریزی‌ها به طور کامل برای تأمین کالاهای اساسی انجام شده و حتی پیش‌بینی‌هایی انجام شده که در صورت طولانی شدن تحریم‌ها اجرایی خواهد شد. 

حجتی همچنین در پاسخ به اینکه با آغاز فصل زراعی، برنامه تأمین نهاده‌های دامی چگونه است، گفت: نهاده‌های دامی کشور برنامه‌ریزی شده و همه آنها تأمین است، اخیرا مشکلی درباره تأمین کود به دلیل اعتصاب کامیون‌داران وجود داشت که این مشکل برطرف شده، کود مورد نیاز هم کاملا وارد شده و بخشی هم در داخل تولید می‌شود و دراختیار کشاورزان قرار می گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
    1 0
    همانطور که رئیس جمهور گفتن نگران دلار نباشین ما هم نگران نشدیم و اما یه چرت که میزدیم دلار سر به فلک میکشید.الان هم نگران تحریم ها نیستیم!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس