کد خبر 902706
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹
Mark Ruffalo مارک رافالو

مارک رافالو، بازیگر، کارگردان، تهیه کننده و فیلمنامه نویس آمریکا و با متر و معیارهای سلبریتی‌های وطنی که جایزه اسکار مد نظرشان است او تا کنون سه بار نامزد جایزه اسکار برای بهترین بازیگر مرد شده است.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - در برترین بودن موقعیت او نسبت به سلبریتی‌های وطنی بی‌سواد شکی نیست؛ مارک رافالو، بازیگر، کارگردان، تهیه کننده و فیلمنامه نویس آمریکا و با مترو معیارهای سلبریتی‌های وطنی که جایزه اسکار مد نظرشان  است، او تا کنون سه بار نامزد جایزه اسکار برای بهترین بازیگر مرد شده  و هربار  انتقاد از سیاست خارجی ایالات متحده در ادوار مختلف سبب شده که او از دست یافتن به این جایزه ناکام بماند.

رفتار سیاسی آکادمی اسکار در قبال را نمی‌توان منکر شد. او در آخرین اظهار نظر ویدئویی که منتشر کرده می‌گوید:

سه سال است که ایالات متحده و عربستان سعودی جنگی سری را آغاز کرده‌اند و فجیع‌ترین فاجعه انسانی را رقم زده‌اند و هشت میلیون نفر انسان را در یک قدمی مرگ از قحطی قرار داده‌اند. نه تنها دولت آمریکا هواپیماهای ما و موشک‌ها و آموزش نظامی برای عربستان فراهم می‌کند بلکه به طور ویژه نقاط مورد نظر برای هدف قرار دادن را نیز برای هواپیماها عربستان تعیین می‌کند وسوخت این هواپیماها را نیز برایشان فراهم می‌کند.به همین دلیل نماینده کنگره برنی سندرز  و مایک لی از ایالات یوتا با هم متحد شده‌اند تانیروهای آمریکایی را از این جنگ غیرقانونی بیرون بکشند. خواهش می‌کنم با این شماره تماس بگیرید و از سناتور ایالات خود بخواهید تا حضور نظامی آمریکا بدون تصویب کنگره را در این جنگ پایان دهد.

دانلود

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
    52 0
    انسانیت مرز نمیشناسد .
  • حسین PL ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
    28 0
    سلبریتی های ما بیسواد هستند و مطالعه ندارند , این آقای مارک روفالو نشسته خونده یا صحبتهای مطلعین را گوش داده و یک جمعبندی از وضعیت در یمن به دست آورده , آیا حضرات بازیگر ما میشینند به جای کتابهای بند تنبانی و رمانهای کشک مسائل ایتدایی سیاست را مطالعه کنند ؟ چقدر اطلاعات جمعه شناختی دارند ؟ وقتی فهم سواد و استعداد در این زمینه ها ندارند به چه حقی میشینن نظرشون را رسانه ای میکنن و حتی برای نظام و مردم تعیین تکلیف میکنن؟
  • IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
    28 0
    دمش گرم ....
  • IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
    28 0
    الکی نیست که میگن یاران امام زمان از انصار نیز هستند حالا سلبریتی های ما به چه بذارید بمیرن
  • IR ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
    21 0
    قدر بلاش بخوره تو سر بعضی از سلیبریتیهای ما
  • مصطفی AE ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
    7 1
    احتمالا مارول دیگه نقش هالک بهش نده چون هالیوود برای صهیونیست ها فیلم میسازه
  • IR ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
    3 0
    درد و بلاش بوخوره تو سر مهناز و ترانه و باران و لیلا خاک بر سر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس