کد خبر 902656
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰
اشتراک‌گذاری تجربیات رسانه‌ای فعالان مردمی اربعین

هرکسی که اربعین رفته باشه کربلا یا برای مراسم اربعین تو کشور خودمون کار کرده باشه، حرف‌ها و تجربه‌ها و ناگفته‌های زیادی داره که علاوه بر جذابیت، نکته‌های خوب و کاربردی از توشون درمیاد.

به گزارش مشرق، هرکی اربعین رفته باشه کربلا یا برای مراسم اربعین تو کشور خودمون کار کرده باشه، حرف‌ها و تجربه‌ها و ناگفته‌های زیادی داره که علاوه بر جذابیت، نکته‌های خوب و کاربردی از توشون درمیاد. حالا اگه این تجربه‌ها از جنس کارهای رسانه‌ای باشه، خیلی میتونه به درد رسانه‌ها و رسانه‌ای‌ها بخوره.

قراره ان‌شاء‌الله پنجشنبه همین هفته، یعنی 26مهر97، دور هم جمع بشیم و تجربه‌های دو دقیقه‌ای، تأکید می‌کنم دقیقن دو دقیقه‌ای همدیگه رو از انواع و اقسام کارهای رسانه‌ای که تو اربعین سال‌های گذشته انجام شده، بشنویم؛ از تجربه‌های تلخ و شیرینی که گاهی توسط یکی از زائرخبرنگارها یا همون شهروندخبرنگارهای زائر برای ثبت یک لحظه‌ی خاص تو اینستاگرامش رخ داده تا تجربه‌هایی از جنس تولید و نشر و بازخورد و ماجراجویی و...

بیشتر بخوانید:

استقبال باشکوه کاربران توئیتر از پیاده‌روی اربعین +عکس

تجربه‌ها تو 12 بخش دسته بندی میشن که بدون هر نوع اولویت‌بندی و ترتیبی، این‌ها هستند:

- رسانه‌های اجتماعی (مثل پیام‌رسان‌ها، اینستاگرام و توییتر و ...)

- نرم افزارهای تلفن همراه (همون اپ‌ها)

- بازی و پویانمایی (بازی‌های کوچیک و بزرگ، انیمیشن‌های کوتاه و بلند، واقعیت مجازی، واقعیت افزوده)

- رسانه‌های موکب (مجموعه کارهایی که برای تبلیغ و خبررسانی تو یه موکب انجام میشه)

- خبرنگاران (منظورمون خبرنگارهای سایت‌های خبری و خبرگزاری‌ها هست)

- مدیران سایت‌ها (مدیرای خبرگزاری‎ها، سایت‌های خبری و غیرخبری)

- رسانه‌های بین‌المللی (صفحات اجتماعی و سایت‌ها و خبرگزاری‌ها با مخاطب غیر ایرانی)

- گزارشگران صدا و سیما (و البته مجریان و عوامل تولیدشون)

- عکاسان (که همه جا هستند! از من و شمای مبتدی تا عکاس‎‌های حرفه‌ای)

- مستندسازان (مستندهای کوتاه و بلند، رسمی و غیررسمی)

- تولیدکنندگان محتوای چندرسانه‌ای (کلیپ، پادکست، پوستر، عکس‌نوشت، استوری و ...)

- رسانه‌های مکتوب (یعنی همون روزنامه‌ها و مجلات و نشریات)

این اتفاق خوب، قراره به صورت مسجدمحور یعنی داخل مسجد شهدای انقلاب اسلامی که تو مجتمع سرچشمه هست، از ساعت 8 صبح شروع بشه و تا نماز مغرب یعنی حدود ساعت 6 غروب تموم بشه. آدرسش هم پایین‌تر از میدون بهارستان، کوچه شهید صیرفی‌پور که میشه نزدیک متروی بهارستان و حول و حوش چهارراه سرچشمه تهران.

راستی تو این برنامه که دومین تجربه سازمان فضای مجازی سراج تو برگزاری رویداد مسجدمحور هست، قراره حاج آقای پناهیان و وحید یامین‌پور هم - کمی طولانی تر از دودقیقه! - از تجربیات رسانه‌ای‌شون تو اربعین بگن و حاج امیر عباسی هم برامون مداحی کنه و پیمان طالبی از شعرهای خودش بخونه. داریم سعی می‌کنیم یه موکب و یه نمایشگاه برای معرفی کارهای خوب مردمی که تو حوزه فضای مجازی و رسانه اربعین انجام شده، کنار برنامه برپا کنیم.

این رو هم باید بگم که لزومی نداره حتما تجربه ارائه کنید،‌ می‌تونید بیایید و از تجربه‌ها و حال و هوای خوب برنامه استفاده کنید و حالتون خوب بشه. حضور برای همه رایگان و آزاده، هرچند که به حرمت مسجد، لازمه پوشش‌مون در شأن مسجد باشه، پس لطفا خانوما چادر یادشون نره!

ثبت نام تو رویداد، الزامی نیست،‌ اما اگه ثبت نام کنید، جزئیات بیشتری براتون پیامک میشه و ما هم با داشتن برآورد دقیق‌تری از تعداد شرکت‌کننده‌ها، بهتر میتونیم ازتون پذیرایی کنیم. ولی اگه میخواهید تجربه ارائه کنید، باید حتما تجربه‌تون رو ثبت کنید تا مسئول بخش تخصصی خودتون، اون‌ها رو بررسی کنه و با هم هماهنگ بشید. برای گرفتن کانتر تو نمایشگاه جنبی رویداد هم با اینکه رایگان هست، لازمه حتما ثبت نام کنید.

خلاصه اینکه اگه نیایید، یه رویداد جذاب و به‌یادموندنی رو از دست داده‌اید، پس منتظرتون هستیم تو رویداد اشتراک‌گذاری تجربیات رسانه‌ای «اربعینی‌ها».

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس