کد خبر 902618
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۷
سوخت

عضو کمیسیون انرژی مجلس از بررسی ۲ نرخی شدن بنزین در جلسه هفته آینده این کمیسیون خبر داد.

به گزارش مشرق، هدایت‌الله خادمی، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، از بررسی ۲ نرخی شدن بنزین در این کمیسیون خبر داد و گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است، در جلسه روز (یکشنبه ۲۹ مهر) این موضوع بررسی شود.

وی افزود: اجرای مجدد سامانه هوشمند کارت سوخت، کاهش مصرف سوخت، بهینه‌سازی مصرف سوخت از جمله محورهای این جلسه است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس در پاسخ به این پرسش که نظر اعضای کمیسیون درباره احیا کارت سوخت و ۲ نرخی شدن نرخ بنزین چیست، اظهار داشت: با توجه به عملکرد نامناسب دولت، وزارت نفت و همچنین افزایش شدید مصرف سوخت چاره دیگری جز ۲ نرخی شدن و فعال شدن کارت سوخت نیست. احتمالاً نظر اعضای کمیسیون هم در این باره مثبت باشد.

بیشتر بخوانید:

بنزین از چه زمانی دو نرخی می‌شود؟

خادمی با بیان اینکه کاهش ارزش پول ملی که باعث اختلاف قیمت بنزین در کشور ما با کشورهای همسایه شده در افزایش قاچاق بنزین تأثیر گذاشته است، گفت: استفاده از کارت سوخت از قاچاق بنزین جلوگیری و موجب کاهش آن می‌شود؛ بنابراین کمیسیون انرژی تصمیم گرفت نخستین جلسه خود را به موضوع فعال‌سازی کارت سوخت اختصاص دهد تا مباحث کارشناسی آن در ابعاد مختلف مورد بررسی قرار گیرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
    1 0
    اقا خواهشا هر غلطی می خواید بکنید قبلش کارت سوخت مارو بدین ماشین ما کارت سوخت نداره بعد بی در کجا می مونیم که باید چیکار کنیم
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
    0 0
    چرا در کنار اینگونه تلاش ها، هیچ تلاشی برای بهبود وضعیت معیشتی جامعه نمیشه؟ صدا و سیما هم که فقط تدارکاتچی برنامه های دولت و مجلسه. الان شروع کرده به پخش پرحجم اخبار در زمینه قاچاق سوخت تا افکار عمومی رو آماده کنه. چرا اخبار پرحجم درباره معیشت پخش نمی کنه تا افکار دولت و مجلس رو تحت تأثیر قرار بده؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس