مجتبی زارعی

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: «عملیات مهندسی» روی خاشقچی در استانبول با توجه به دوستی آدمکشان بن‌سلمان با مریم و مسعود رجوی به شکنجه پاسداران کمیته انقلاب اسلامی در خانه تیمی تهران شبیه است.

به گزارش مشرق، مجتبی زارعی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور درباره قتل جمال خاشقچی منتقد عربستانی در کنسول‌گری سعودی‌ها در صفحه شخصی خود نوشت که «عملیات مهندسی» روی خاشقچی در استانبول با توجه به دوستی آدمکشان بن‌سلمان با مریم و مسعود رجوی به مهندسی بر روی «ماهِ محسن»، «طالب» و «شاهرخ» در خانه تیمی تهران شبیه است.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور افزود: با حفاری در کنسولگری سعودی، پای مهندسان کندن پوست و صنعت درآوردن چشم از حدقه پاسدار کفاش باز می‌شود؟

 در پی ضربات شدید به سازمان مجاهدین خلق ـ منافقین ـ در سال ۶۱ این سازمان به اعضای خود دستور داد پاسداران کمیته‌های انقلاب را ربوده و از طریق شکنجه معروف به «عملیات مهندسی» اطلاعات لازم را برای خنثی‌سازی اقدامات کمیته علیه توطئه‌های منافقین را به‌دست بیاورند.

در یکی از هولناک‌ترین این مجموعه عملیات‌ها سه پاسدار کمیته و یک کفاش پس از ربوده شدن، به بدترین وضع شکنجه شده و پس از چند روز در حالی که هنوز زنده بودند در یکی از بیابانهای اطراف شهر تهران دفن شدند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس