کد خبر 902508
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰
حکم دادگاه

راننده و متهم پرونده تعرض به پلیس راه استان فارس در دادگاه بدوی در ۶ عنوان اتهامی مجرم شناخته شد.

به گزارش مشرق، راننده و متهم پرونده تعرض به پلیس راه استان فارس در دادگاه بدوی در ۶ عنوان اتهامی (دو فقره بزه توهین به مأمورین، اخلال در نظم و آسایش عمومی، تخریب عمدی البسه نظامی، تمرد نسبت به مأمورین حین انجام وظیفه، ضرب و جرح عمدی منجر به شکستگی و دو فقره تهدید) مجرم شناخته شد.

ببینید:

فیلم/ اظهارات راننده لندکروز پرونده ضرب وشتم پلیس راهور

بر اساس رأی صادره از شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری دو شیراز، اتهامات م – ک متهم ۳۳ ساله این پرونده از باب ایراد ضرب و جرح عمدی منجر به ۳ فقره شکستگی دندان‌های پیشین مأمور انتظامی به هفت سال و شش ماه حبس تعزیری و پرداخت دیه مقرره، به لحاظ ارتکاب دو فقره توهین به دو فقره و هر بار به ۱۱۱ ضربه شلاق، به لحاظ انجام تهدید به قتل به سه سال حبس تعزیری، به لحاظ ارتکاب بزه تخریب البسه پلیس به ۴ سال حبس تعزیری و از باب اخلال در نظم عمومی و امنیت به ۱۱۱ ضربه شلاق و یکسال و شش ماه حبس تعزیری و همچنین به لحاظ تمرد نسبت به مأمورین حین انجام وظیفه به یک سال و شش ماه حبس محکوم گردید.

بر اساس این گزارش م – ک متهم ۳۳ ساله جمعاً به ۱۶ سال حبس و سه بار و هر بار ۱۱۱ ضربه شلاق و مجازات تکمیلی محرومیت از تصدی وسائط نقلیه سبک و سنگین در سراسر کشور و منع اقامت در شهرستان شیراز محکوم شد.

در رأی صادره همچنین به استناد موادد ۲۳ و ۲۴ قانون مجازات اسلامی متهم به لحاظ تتمیم و تکمیل مجازات نیز به دو سال محرومیت از رانندگی و دو سال منع اقامت در شیراز محکوم شد.

گفتنی است بر اساس رأی صادره در خصوص سه عنوان اتهامی تخریب خودرو، تخریب تابلو و افتراء به لحاظ کمبود ادله، رأی بر برائت متهم صادر گردید.

همچنین در رأی صادره عنوان شده است که بر اساس ماده ۱۳۴ قانون مجازات اسلامی در خصوص متهم پرونده تنها مجازات اشد یعنی هفت سال و شش ماه حبس و مجازات تکمیلی قابل اجرا می‌باشد.

پیش از این اخبار غیر موثقی از محکومیت متهم پرونده در رسانه‌ها منتشر شده بود که توسط مقام ذی صلاح قضایی تکذیب شده بود لزوم توجه رسانه‌های گروهی به منابع خبری بیش از بیش مورد تأیید قرار می‌گیرد.

گفتنی است رأی صادره در شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری دو شیراز بر اساس قانون ظرف مدت ۲۰ روز قابل تجدید نظرخواهی در محاکم تجدید نظر استان فارس می‌باشد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • آرین IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
    10 1
    بدترین ازاین اتفاق افتاده بازپرس و قاضی محترم نهایتا ۷۴ ضربه شلاق حکم داده که درتجدید نظر به صد هزار تومان جریمه نقدی تبدیل شده. بنازم به این عدالت.
  • US ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
    7 3
    طرف تو غرب پلیس بهش اخطار میده وای نمیسته طرف رو آبکش میکنه با تمام وجود از نیروی تامین کننده نظم و امنیتش دفاع میکنن اینجا قربونش برم عدالت کیلو چند نه حفظ آبرو نه مجازات درست و درمون
  • IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
    3 1
    ههههههه.... به قول معروف : قیمه قیمه شد !
  • محمد US ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
    8 1
    خود خواهی بیش از حد متهم کاردستش داد امیدوارم ازپولهایی که سخت بدان پشتگرم بود کاری ساخته نباشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس