محسنی اژه ای

سخنگوی قوه قضاییه گفت: چند وکیل که وابسته به قوه قضاییه بودند تحت تعقیب هستند که احکامشان قطعی نشده است و پس از قطعیت اعلام می‌کنم.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه عصر امروز در صد و سی‌ و دومین نشست خبری خود درخصوص مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه گفت: یکی از اقدامات خوبی که برای ارتباط بین مردم و قوه قضاییه انجام شده در این مرکز است، بیش از ۱۰۰ هزار نفر از طریق وب در شهریورماه با قوه در تماس بودند و بیش از ۷۰ هزار نفر هم از طریق تلفن گویا. حدود ۶۸ هزار نفر در این بین هم مشاوره حقوقی در حوزه مسائلی چون نفقه، مهریه و مسائل خانوادگی گرفته‌اند و مشخص است بسیاری از خانواده‌ها در این خصوص اطلاعات کافی ندارند.

بیشتر بخوانید:

احضار ۱۱ نفر در رابطه با حادثه تروریستی اهواز

وی در پاسخ به این سوال که چندی قبل اعلام کردید چند نفر از قضات به دلیل تخلفاتی مورد برخورد قرار گرفته اند ایا در راستای نظارت درون سازمانی قوه قضاییه اخیرا کارمند و قضات دیگری هم هستند که دستگیر یا محکوم شده باشند گفت: ۴ یا ۵ نفر از کارمندان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بودند که اعلام کردم.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: بله در هفته‌های اخیر هم رسیدگی‌ها و مواردی داشتیم که اگر قطعی شود اعلام می‌کنیم.

اژه‌ای خاطرنشان کرد: کارمندی با ۱۰ سال حبس در دادگاه بدوی به جرم ارتشا داشتیم.

وی افزود: همچنین ۳ بازپرس داشتیم که تعلیق شده اند که یک نفر آنها از کرج و دو نفر دیگر از تهران هستند.

معاون اول قوه قضاییه گفت: چند وکیل که وابسته به قوه هستند تحت تعقیب هستند که احکامشان قطعی نشده است و پس از قطعیت اعلام می‌کنم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس