کد خبر 902081
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳
والدین دنیا ویسی

پدر دنیا ویسی درباره شایعاتی که درباره دخترش ساخته‌اند گفته چنین سخنان زشت و زننده‌ای درمورد قتل وتجاوز به دنیا واقعیت ندارد وفقط داغ دل خانواده، اطرافیان، مردم شهر و استان رابیشتر کرده است.

به گزارش مشرق، ماجرای دنیا ویسی دختر ۷ ساله کردستانی که بر اثر ریزش دیوار مدرسه فوت کرد وارد فاز جدیدی شده و پدر دنیا ویسی گفته که از کسانی که در فضای مجازی با آبروی دخترش بازی کرده‌اند و از بانیان شایعه پراکنی‌ها شکایت خواهد کرد. 

بر اساس این گزارش، امجد ویسی پدر دنیا ویسی در گفتگو با سایت محلی کردستان‌خبر با بیان اینکه از کسانی که درمورد دخترم شایعه پراکنی کردند شکایت می‌کنم، گفته است: ما در طول این مدت داغدار از دست دادن دختر عزیزمان و مراسم سوگواری بودیم که شنیدن این شایعات قلب ما را به درد آورد و مطمئنا با کسانی که این سخنان زشت ساخته پرداخته ذهن مریضشان است، برخورد خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:

شایعه تجاوز منجر به قتل دختربچه ۷ساله کردستانی چه بود؟ +فیلم

خانم مهناز افشار، با کسی که برای دخترت خبرسازی کند، چه می‌کنید؟

«او افزود: چنین سخنان زشت و زننده ای در مورد قتل و تجاوز به دنیا واقعیت ندارد و فقط داغ دل خانواده اطرافیان و مردم شهر و استان را بیشتر ساخت.

پدر دنیا ویسی ادامه داد: اکنون بعد از مراسم ختم دخترمان قطعا از کسانی که با آبروی دخترم بازی کردن و شایعه ساختن شکایت میکنم و پیگیری های قضایی را انجام خواهم داد.

وی خاطرنشان ساخت: در چندین نوبت خبرنگاران استانی و مسئولین به روستای ما آمدند و خود پیگیر این قضیه بودند و جای برای شایعه و سخنان نابجا که در شأن انسان نیست، نمی ماند.

وی بیان داشت: دنیا هنگام آوردن توپ از تونل ایجاد شده در دیوار، سرش به آجری خورده و دیوار فروریخت و متاسفانه قبل از رسیدن به بیمارستان جان شیرین خود را از دست داد.

ویسی بار دیگر تاکید کرد که حتما پیگر این قضیه خواهد شد وتا مشخص شدن و شناسایی شایعه سازان تلاش و این امر را از مراجع قضایی پیگیری خواهد کرد.

وی در پایان از مردم و تمامی کسانی که در اطلاع رسانی دستی بر آتش دارند خواست تا نگذارند افراد از خدا بی خبر با افتادن اتفاقاتی در شهر و دیار ما بتوانند با آبروی مردم بازی کنند و مردم و جامعه را با این شایعات دل آزرده و ناراحت کنند.»

دنیا ویسی، دانش آموز کلاس اول ابتدایی دبستان روستای گرماش از توابع شهرستان سنندج روز دوشنبه ۱۶ مهر بر اثر ریزش دیوار حیاط مدرسه جان باخت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    27 4
    ضمن تسلیت به ایشان حتما باید پیگیری کنند.
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    15 6
    اوليش خدايش مهناز افشار باشه كه ابروي خانوادتون رو برد
  • هومن IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    7 20
    برو از اونایی شکایت کن که مدرسه ایمن برای بچت نساختن تو دخترت مرده نگران کدوم ابرویی!؟
  • IR ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    3 0
    خداوند به شما صبر بدهد ، در گرفتن حقتان موفق باشید ان شاءالله.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس