کد خبر 902075
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶
عکس/ تمرین امروز تیم ملی فوتبال

زمین شماره 2 کمپ تیم های ملی دیروز بعد از سه سال بهره برداری شد و تیم ملی اولین جلسه تمرین خود را در این زمین انجام داد.

به گزارش مشرق، در این زمین فقط تیم ملی تمرین خواهد کرد چون اگر قرار به تمرین دیگر تیم های ملی در این زمین باشد خیلی زود کیفیت خود را از دست خواهد داد و وضعیتی شبیه به زمین شماره یک پیدا خواهد کرد.


قرار است در آینده زمین شماره یک هم بازسازی شود و در اختیار دیگر تیم های ملی قرار گیرد. در حال حاضر از ساختمان پک هم فقط تیم ملی استفاده می کند. البته در گذشته تیم نوجوانان و امید از استخر و سونای ساختمان پک استفاده کردند.


کی روش پیش تر هم در زمین شماره یک که در اختیار تیم ملی قرار داشت به دیگر تیم های ملی اجازه تمرین نمی داد و می گفت زمین شماره یک کمپ تیم های ملی مقدس است و فقط تیم ملی باید در آن تمرین کند. البته باید به این نکته اشاره کرد که در کشورهای اروپایی هم این چنین است و در زمینی که تیم ملی تمرین می کند دیگر تیم ها تمرین نخواهند کرد.


با وجود بهره برداری از زمین شماره دو پیمانکار معتقد است در ماه های آتی باید ازاین زمین به خوبی مراقبت شود تا چمن آن برای تمرین های سنگین تیم ملی آماده شود.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس