کد خبر 901507
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵
خاشقچی

سفیر عربستان سعودی در انگلیس ضمن نادیده گرفتن تمامی شواهد موجود مبنی بر دست داشتن ریاض در ناپدید شدن فعال منتقدِ سعودی مدعی شد: ناپدید شدن خاشقجی ما را نگران کرده است!

به گزارش مشرق به نقل از النشره، به نظر می رسد که فرافکنی های ریاض برای شانه خالی کردن از پاسخگویی به چرایی ناپدید شدن جمال خاشقجی، فعال سیاسی و منتقد آل سعود، پایانی ندارد.


بر اساس این گزارش، این بار «محمد بن نواف» سفیر سعودی در لندن اظهارات عجیبی را در این خصوص مطرح کرده و مدعی شده است که ناپدید شدن خاشقجی ریاض را نگران کرده است.

وی همچنین در این رابطه گفته است: در حال حاضر زود است که راجع به پرونده ناپدید شدن خاشقجی قضاوت کرد!

بیشتر بخوانید:

شغل جدید ولیعهد سعودی!

دروغ ترامپ در پرونده خاشقچی رو شد

ترکیه ویدیوهای شکنجه و قتل خاشقجی را در اختیار دارد



این مقام سعودی همچنین ادعا کرد: عربستان نیز مایل است بداند بر سر خاشقجی چه آمده است؛ امیدواریم نتایج تحقیقات زودتر مشخص شود.

گفتنی است، ادعاهای سفیر سعودی در لندن درحالی مطرح می شود که شواهد بسیاری وجود دارد که نشان می دهد ریاض عامل ناپدید شدن خاشقجی بوده و او را به قتل رسانده است.

پیشتر نیز یکی از مسئولان ترکیه ای که نخواست نامش فاش شود گفته بود که مقامات آنکارا در جریان جزئیات کشته شدن خاشقجی توسط مقامات سعودی قرار گرفته اند.

برخی رسانه های خارجی همچون واشنگتن پست نیز نقش ریاض در ناپدید شدن خاشقجی را قطعی دانسته اند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۰
    0 0
    سفیر عربستان سعودی در انگلیس گفت ناپدید شدن خاشقجی ما را نگران کرده است! بنا بود او را تکه تکه کنیم بفرستیم ریاض کجا در رفته ؟
  • IR ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۱
    0 0
    رفته گل بچینه !
  • IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۱
    0 0
    کی بود کی بود من نبودم
  • IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۱
    2 0
    اگر می خواهید یکی از مهم ترین مسائل فیزیک مدرن یعنی سیاه چاله را متوجه شوید به کنسولگری ها و سفارتخانه های سعودی مراجعه کنید. هیچ چیزی اگر وارد آنها شود نمی توانند از آنها فرار کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس