کد خبر 901373
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶
مهدی علیزاده

قهرمان پرتاب وزنه و نیزه بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا معتقد است قهرمان واقعی فقط شهدا هستند.

به گزارش مشرق، مهدی علیزاده جانباز دوران دفاع مقدس پس از کسب مدال طلای پرتاب نیزه بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا گفت: وقتی ورزشکاری طلا می‌گیرد، به او قهرمان می‌گویند، اما به نظر من قهرمان واقعی شهدا هستند. پس ما می‌توانیم مدال‌آور باشیم، نه قهرمان. چون قهرمانان واقعی فقط شهدا هستند.

وی ادامه داد: خدا را شاکرم که توانستم پرچم کشورم را به اهتزاز درآورم و افتخار می‌کنم. چون قهرمانی ورزشی، افتخار هر کشوری است و ورزشکاران باید از جان‌شان برای کسب این عنوان مایه بگذارند.

قهرمان مسابقات پرتاب نیزه بازی‌های پارا آسیایی ضمن ابراز خرسندی از کسب مدال طلای این بازی‌ها اظهار داشت: کسب مدال طلای بازی‌های پاراآسیایی برای هر کسی، احساس خوب و رضایت‌بخشی به همراه دارد. چون ورزشکاران با تمرینات زیاد همراه با مشکلات خاص باید تلاش کنند تا به جایگاه خوبی برسند و احساس رضایت‌بخش و خوبی است که با کسب مدال‌، دل ملت عزیز و رهبرمان شاد می‌شود.

علیزاده تصریح کرد: فقط خواستم با این مسیری که طی می‌کنم، بگویم ما هنوز هستیم. جانبازان و ایثارگران هنوز هستند و ملت بدانند کارهایی که انجام می‌دهند، باید برگرفته از شهدا و ایثارگران باشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۹
    7 0
    نام اوران

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس